Silje_vanilje Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Jeg har hørt at det liksom blir litt mer stille i magen mot slutten. Er 35+6 og syns bare det er mer liv nå enn før. Kanskje fordi man kjenner alt mye bedre når det blir mindre plass for baby ? Er til tider utrolig vondt når hun sparker, men samtidig er det jo hærlig nydelig og kjenne babyen
lykkelig-mamma:-) Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Hos meg ble det veldig rolig helt mot slutten, det vil si di siste dagene før fødsel...tror det kanskje må være helt helt mot slutten di mener når di sier mot slutten, når babyen legger seg klar til og kome ut :-)
FlightlessBird Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 jeg hadde en veeeldig aktiv baby hellt fram til uke 38-39. Nå siste uka har ho vært mye roligere enn vanlig. Nesten ingen kraftige spark eller bevegelser. Men passer på at jeg kjenner liv hver dag og at ho beveger seg over et stykke tid liksom. Dessuten er det ikke lenge siden jeg var på UL, og da så de at blodgjennomstrømning og alt er fint, så det er vel normalt at de roer seg de siste ukene tenker jeg. Men som sagt, i uke 35 kan de være veldig aktive turnere der inne :-)
Magisk babygull født 051009 <3 Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Jeg kjenner mer liv nå. Er 38+4 idag og etter noen uker med lite bevegelse, tok det seg brått opp for to ukersiden, ca. Tror dette er veldig individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå