Gå til innhold

Hva er dine mest MASKULINE sider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert her jeg:o)

Mine er:

Hater å kjøpe klær men det hender jo at jeg må. Handler helst i herreavdelingen på H&M eller på dressmann. Dessuten har jeg utpreget maskulin gange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...

Hater romantiske komedier og ser heller grøsser/splatter/sci fi.

Liker meg bedre på brun pun enn på nattklubb.

Leser heller Vi Menn og Illustrert Vitenskap enn Elle og Vouge.

Skrevet

Kommer ikke på noe så veldig maskulint.

Eneste er at jeg har en lei tendens til å åpne ølflasker med kjeften etter litt for mange alkohyler...=/ Har ikke sett så mange andre damer som gjør det...

Skrevet

Jeg kan skifte dekk paa bilen helt alene. Det er noe alle burde kunne i grunn, men det er ikke saa mange jenter som kan gjoere det helt uten assistanse uten andre. Kan ogsaa litt om motor etter aa hatt en bil med masse problemer med motoren..

Skrevet

Er godt over gjennomsnittet interessert i bil. Eeelsker å kjøre bil, er fartsgal. Og når det blir is og glatt så er jeg som en unge. Kjenner vel ikke så mange andre damer som tar håndbrekksladd gjennom rundkjøringene.

Dessuten tok jeg traktorlappen som 16 åring. Hadde traktorlappen og avløserkurs som valgfag i niende.

Også har jeg kjørt lastebil og buss :-)

Skrevet

jeg tar meg av det meste av praktiske ting i huset, ordner med bilen, betaler regninger, det er jeg som ordner med alt ved kjøp og salg av hus, ja, jeg fikser vel det meste her i huset...Om noe skal repareres eller kjøpes inn så er det jeg som må ta initiativ og helst gjøre absolutt alt. Merker jeg blir litt irritert mens jeg skriver nå;)...skulle ønske mannen min var litt mer typisk mann av og til..

trøster meg med at han har andre kvaliteter som jeg setter større pris på:)

Skrevet

Antagelig at jeg er veldig interessert i fotball:) Digger fotballpuber, og har et favorittlag i England jeg har fulgt i snart 20 år. Mannen synes det er stas da:)

Skrevet

Liker pub(gjerne en rocka) langt bedre enn nattklubb

Er ikke så glad i chick-flick filmer, liker heller god action

Like sport, spes fotball

Skrevet

Det må være at jeg har monopol på montering av flatpakkede møbler i huset ( juhu! Lego for voksne!), og at jeg kan fikse det meste av praktiske ting i huset ( montere, reparere, bytte ledninger osv). Om det er maskulint, vet jeg ikke, men det er ihvertfall veldig praktisk å slippe å stå som et annet nek når vaskemaskinen er tett eller ei lampe skal monteres.

Jeg møtte forøvrig en mann fra USA en gang, som var så opptatt av forskjellen på norske og anerikanske kvinner. I følge han så hadde norske kvinner nedarvet evnen til å stå på egne bein fra vikingkvinnene som måtte klare seg aleine når mennene var på tokt. Det er derfor de fleste norske damer har sin egen verktøykasse, og fikser det meste selv. Så han syntes at norske damer var feminine på utsiden men maskuline på innsiden. Han om det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...