Gå til innhold

Festlig; Prøvevalg for rusmisbrukere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frp fikk 35% oppslutning ved prøvevalg for frelsesarmeens rusmisbrukere. For de ville jo fått det bedre med et Frp-styrt samfunn.... Snakk om å skyte seg selv i foten:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Unnskyld, hva slags kvalmt innlegg er det her? Har du store problemer med at det finnes mennesker her i verden som stemmer FrP? Tror neppe rusmisbrukerene du mobber her leser på dib... Herregud.. Du virker helt besatt.

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Jo, men jeg ser ikke humoren i dette eller de 1000 andre FrPinnleggene dine.. Jeg syns du virker direkte ondskapsfull. Kan du ikke heller bruke tid på å opplyse alle de "stakkars" FrPvelgerene om det du syns er viktig istedet for å slenge dritt til de?

Skrevet

Fytti katta for en ekkel drittkjerring du er overlord!!

Skrevet

Heia Overlord? Er det virkelig morsomt å gjøre narr av rusmisbrukere? Trodde egentlig bare det var freppere som syns det var morsomt å gjøre narr av de svake jeg... Men tydeligvis ikke.

Skrevet

Nå må dere ta ironien her damer!

Det overlord mente var faktisk det at rusmisbrukere stemmer Frp fordi de har et jævlig liv på gata og er lei av å ikke få verken hjelp eller bli hørt. De vil derfor ha en forandring. Desverre for dem så vil ikke Frp være et bedre alternativ for dem enn den rødgrønne-regjeringen som allerde sitter.

Det var ikke for å håne rusmisbrukere, men Frp som en reddende engel.

Skrevet

Syns da ikke Overlords innlegg var annet enn en observasjon av det ironiske i det :).

Uansett; de har nok dessverre stemt FrP som en reaksjon på de rødgrønnes tidligere brutte løfter.

Skrevet

Enda et bevis på hvor hormonelle dibbe damene er! Fatt nå poenget da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...