cherry coke Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 eller dvs jeg har ikke 3 forskjellige kurver til kulørt, hvitt osv. Jeg har en dunk og sorterer i det jeg skal sette på maskina. Enda en lite jentete ting med meg..;-) Så vet dere det! Interessant?;-)
Gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Hehe, jeg tror jeg har 5 kurver jeg, men sorterer ingen av dem før jeg skal stappe i maskina! Hah.
Mille** Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Samme system som meg det, fungerer helt utmerket! ;o)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 jeg har flere dunker, men sorterer etter hvert ja. En dunk på soverommet, en på badet, og 2 på vaskerommet (dvs der sorterer jeg håndklær og undertøy i en dunk, og resten i en annen). Men bortsett fra det, så gjør jeg som deg, og sorterer inn i maskina
Gjest mphs Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Vi har også bare en skittentøyskurv. Det er ikke plass til flere oppe på badet, og ingen av oss orker å gå ned i kjelleren hver gang noe er skittent. Da sorteres det heller rett før vask i hauger på kjellergulvet.
LadyLuck & Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 husker bf sin metode på vasking (og trommel) allt i en, på samme temp.. krymper det etc, så er det boss.. (mista mye fine klær før jeg oppdaga det, etter det overtok jeg vaskinga)
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Jeg sorterer det ikke når jeg putter det inn en gang jeg. Bruker svært lite hvitt :-p Derimot sorterer jeg om det er håndkler etc og etter grader men det tar jeg når jeg er i vaksekjelleren..
ippemo får augustbaby Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Jaja, om du liker å grave gjennom skitne truser og sure sokker, så er det vel helt greit?
Gjest mphs Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 Vi skifter undertøy minst en gang om dagen så hos oss er det ikke skittent. Men om dere skifter sjeldent eller ofte har uhell forstår jeg at det kan være ekkelt.
Gjest Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 haha. jeg har ikke egentlig en dunk engang. Jeg har et fjell, og jeg mistenker at det skal finnes en kurv under der et sted. Sorterer fra toppen av når jeg skal sette på en maskin- men kommer sjelden i nærheten av den kurva jeg tror skal finnes under der før maskina er full uansett. Mesteparten av skittentøyet kommer seg dessuten ikke i nærheten av fjellet engang, det blir liggende på soverommet eller badegulvet (eller stuegulvet...) og reiser derfra direkte i maskina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå