Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Skal begynne å planlegge neste sommers ferie, og lurer på hvem vi skal reise sammen med. Alternativene er som følger: 1) Mine foreldre, samt min onkel og hans to tenåringer på 15 og 17 år 2) Et vennepar med barn på samme alder som våre Klare fordeler med alternativ 1 er masse avlasting med barna og mulighet for å kunne gå fra hotellet/leiligheten på kvelden. Klar fordel med alternativ 2 er lekekammerater til barna og kanskje litt mer festlig selskap på kveldene. Har gjort begge deler tidligere, og har likt begge deler. Litt mer uthvilt etter ferie med storfamilien, men veldig morro å reise med venner. Så hva ville dere valgt? Hvem liker dere å feriere med?
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 jeg liker å feriere med foreldrene mine av grunnene du nevnte. Men alternaltiv 2 hadde sikkert vært fint det og
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Jeg ville nok ikke valgt noen av de.. Jeg liker nemlig å feriere alene. Å feriere med venner orker jeg ikke, blir altfor nærme. Familien min er ikke sånne avlastere heller og jeg orker vel egentlig ikke å være sammen med de i flere dager i strekk heller så.. Hadde vel reist alene med min egen familie ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå