Gå til innhold

Fødselsgave/mammagave

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann,bare lurer på om noen har noen ide til gave jeg kan gi til min kjære etter hun har født var sønn? Noen som har erfaring med hva de har fått,eller ville satt pris på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville satt stor pris på noe som jeg kunne bært med meg hver dag, som f.eks en allianse ring med en sten (man kan jo fylle på hvis det blir flere barn) eller et kjede jeg kunne ha åpnet for så å putet bilder av min mann og sønn i, eller et armbånd med slike charms (et hjerte og noe som kunne symbolisere sønnen).

Skrevet

Gavekort på en dag med massasje og ansiktsbehandling kanskje:)

Skrevet

Signerer gavekort på massasje (aromaterapi for å slappe av) og ansiktsbehandling.

Skriv et brev hvor du forteller henne hvor mye ho betyr for deg i tillegg til gaven. Utdyp det med hvorfor ho betyr så mye for deg - hva det er ho gjør som er spesielt for deg. Legg dette ved den gaven du kjøper ho. DET hadde jeg iallefall satt pris på, selvom jeg vet at mannen min setter pris på meg, så er det alltid koselig å få en bekreftelse på det. Iallefall etter et langt svangerskap og en fødsel med masse smerter.

Skrevet

Da vi fikk vårt først barn fikk jeg et smykke i hvitt gull som jeg har brukt nesten hver dag siden, (5 år siden). Jeg har også en diamant for hvert barn i gifteringen. Den første gangen fikk jeg også ei stor toalettmappe med div. kremmer som skulle være for oss som nettopp hadde født. Den var av merke clinic og kjøpt på et parfymeri. Den hadde også med en liten bamse til babyen.

jeg har flere ganger fått masajse til morsdagen, syns kanskje det passer bedre da. En fødselsgave bør være noe du kan ha som minne resten av livet.

lykke til!

Skrevet

Forrige gang fikk jeg en klokke og et søtt smykkesett med hjetreanheng og hjerteørepynt. Men nå har jeg så smått nevnt for mannen at det er en fin gaveide med en kurv han kan fylle selv, med f.eks hudpleieprodukter, blad, bok, kanskje en sjokolade eller to, en fin ramme til å sette inn det første bildet av babyen, evt andre småting, kommer ikke på mer i farten. Men, vi hadde iallfall et litt lengre sykehusopphold enn vi hadde regnet med sist, og om det skulle skje igjen ville noe sånt vært perfekt. Desuten føler jeg at det ligger mye omtanke bak noe sånt. Skal nevnes at jeg jobber i en gullsmedbutikk, så smykker begynner å bli litt "oppbrukt"...

Skrevet

Det finnes søte små smykker (annheng til kjede) som heter Englebarn eller noe sånn. Finnes i gutt og jente, og skal indikere hvor mange barn du har og at du alltid bærer med deg barna uansett hvor du er. Jeg fikk sånn av mannen til første morsdagen og ble veldig glad for det! Hadde vært veldig hyggelig å få en sånn rett etter neste fødsel syntes jeg, så jeg har begge to :)

Skrevet

Jeg ville satt pris på massage eller et smykke. Det må jo ikke være noe dyrt som diamanter eller hvit gull. Synes sølv er like fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...