Gå til innhold

Det borgerlige alternativet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ehhh hva er egentlig det? Synes nesten det er flaut å se de på tv. De klarer ikke engang å late som de er enige...... hvem vil bli statsminister de neste 4 årene mon tro? Spennende valg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ja det kan du si. Er enig i at det er pinlig å se på dem.:)

Jens blir nok statsminister også de neste fire årene, og forhåpentligvis blir han holdt hardt i ørene av et sterkt SV i regjering!

Skrevet

jeg kan ikke forstå at noen tør og stemme borgerlig, nå man ikke aner hva man får.

det blir litt som å gå på resturant og velge mat i blinde, når man ikke tåler nøtter.

Skrevet

også syns jeg det er litt morsomt når det blir anbefalt i minutt talen til krf at man skal høre på valgomaten :D

Skrevet

Det borgerlige alternativet kan da fungere sånn. Stem på Erna, få Siv. Stem på Siv. Få Dagfinn. Neppe den siste men likevel. Egentlig synes jeg ikke det er et alternativ engang.

Skrevet

Jeg tror faktisk de viser sitt største svakhetstegn ved å ikke ha en klar statsminister kandidat. Jeg er enda ikke helt sikker på hva jeg skal stemme i morgen, men litt nærmere kom jeg da:)

Skrevet

Signerer :::)stem rødgrønt!

Men noe heeeelt utenfor temaet her;

LeaderOfThePack, jeg synger alltid nicket ditt når jeg leser det. Ha,ha, jeg klarer bare ikke si det. Men hvilke låt er det jeg tenker på??

Skrevet

Låten Leader of the pack? 60-talls.

Skrevet

Tja. Jeg er allergisk mot SV, Rødt, KrF og FrP. Jeg ser liksom ikke for meg en regjering uten et av de partiene, og føler jeg må velge mellom pest eller kolera.

Skrevet

om pest er rødgrønt så gå for pest :)

Skrevet

Egentlig er det faktisk ikke demokratio i det hele tatt, for vi velger ikke hvem som skal regjere i det store og hele likevel.

Faktisk så er det i år Venstre som bestemmer:p

(hvis man ser litt snevert på det hele, tenk at lille Vesntre mest sannsynlig avgjør hele driten?! Jaja...)

Skrevet

Hvorfor er du allergisk mot SV og Rødt?? Godt du ikke vurderer KrF og FrP da i allefall:)

Skrevet

:::) Liker det nye nicket ditt!

Gå for rødgrønt!

Skrevet

Skremmende om Frp får flertallet.. *grøss*..

Skrevet

jeg fant ut at jeg skulle slå et slag for velferdstaten nå i de siste timene :)

er så spent at jeg holder på å dø!

Skrevet

Hvorfor? Pga finanspolitikken, forsvarspolitikken og deler av skattepolitikken.

KrF og Frp fordi verdisynet jeg opplever at de formidler kræsjer med mitt eget + familiepolitikken, utdanningspolitikken, helse- og sosialpolitikken og innvandringspolitikken. Nå holdt jeg jaggu meg på å glemme FrP sin miljøpolitikk også. *grøss*

Siv Jensen og Kristin Halvorsen gir meg inntrykk av å være engasjerte og idealistiske damer (i hvert sitt hjørne) men med tidvis vilt virkelighetsfjern agenda.

Skrevet

FrPs miljøpolitikk er som en UFO, de fleste har hørt om det men ingen har sett en!

Skrevet

jeg ser for meg julaften hjemme hos siv og søsteren hennes som jobber i WWF :D

Skrevet

Litt som FrPs standpunkt til Eu? Tja?

Skrevet

Har ikke mobbet noen. Men når et parti så til de grader har huller i sine programmer må man jo få lov til å påpeke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...