Vimsetrollet Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Jeg har så mye kløe nedentil, og lurer på om dette kan være forårsaket av åreknuter? Tok det opp med legen min, men hun var ikke sælig behjelpelig. Hun undersøkte meg ikke en gang, men gjettet på sopp. Selv om jeg visste at sopp føles anderledes, tok jeg en soppkur, men ble ikke noe bedre. Jeg blir gal av dette - orker jo ikke å ha sex en gang, fordi det klør sånn. Noen andre med lignende erfaringer?
monkri mamma til 4 Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 har d akkurat som deg og lurer på d samma. soppkurer hjelper ikke her heller og føler d blir værre etter sex.
Vimsetrollet Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2009 Hm... Så utrolig kjedelig. Har du snakket med lege om det? Ble så irritert på legen i ettertid fordi hun ikke en gang gadd å undersøke meg. Skal snakke med jordmora om det på neste kontroll... Har ikke lyst til å ha det sånn i 4 mnd til!!
ayaah Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg sliiiter med åreknuter, fikk det først i tredje svangerskap (er nå i fjerde). Men kløe har jeg heldigvis ikke merket noe av. Har aldri hørt om at det er en sammenheng mellom åreknuter og kløe... men kan jo ikke utelukke at det forekommer heller. Det er veldig vanlig å få sopp i svangerskapet, jeg ville også ha TIPPET det, men siden kuren ikke virket ville jeg ha tatt det opp med legen en gang til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå