Gå til innhold

hvorfor går det ikke ann og!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor går det ikke ann og slette eller evt redigere innlegg man skriver her?? uff, går ann og skrive feil eller legge ut "feil" innlegg... det er litt dårlig att det ikke skal gå ann og slette sine egene innlegg daa.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg at jeg hadde syntes hvis jeg var deg også. Leste begge innleggene du la ut her angående røyking og hvordan du i ettertid forsvarte de. Håper du har fått litt mer informasjon angående røyking og graviditet nå. Sjansen for vekthemmelse, krybbedød, astma og allergier. Håper også at du har kommet over hele "alle andre har klart seg helt fint"-tenkingen.

Jeg røyket selv til jeg var fire uker på vei, men jeg har ikke tatt en røyk siden dagen testen var positiv. Det er ikke mitt liv, det er livet til mitt barn. Det barnet jeg er så heldig at jeg bærer. Det handler om å gi h*n den beste starten på livet. Jeg bærer h*n i 9 måneder og h*n kommer til å være det viktigste som finnes alle måneder resten av mitt liv. Da er det ikke noe offer å slutte å røyke, det er en glede.

Skrevet

det var ikke det jeg tenkte på i det hele tatt :) prøvde ikke forsvare noe av det som sto der? lett og skylde på røyk i mange ting..! og er klar over "faren" for astma.. men takk for svar uansett ;)

tru meg!! ungen min kommer til og ha det SINNSYKT bra selvom JEG røyker... dra ikke det inn i røykinga...

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke røykingen er ditt største problem, det er vel heller den ekstremt umodne væremåten din... Jeg aner ikke hvor gammel du er men etter det innlegget hvor "moren din" angivelig svarte så skjønner jeg jo hvorfor du er som du er..

Skrevet

Det er ikke alle som klarer å slutte... Jeg klarte det til slutt, men var 6 mnd på vei før jeg lykkes... Og da tror jeg man stort sett går rundt med dårlig samvittighet fordi man VET man ikke burde røyke, og da blir det en måte å klare å leve med seg selv på å bagatellisere effektene av røyk. :)

Skrevet

synes også at det er dumt, er mye man tenker i ettertid kunne vært sagt annerledes (er ikke lett når folk leser det du skriver å faktisk skjønne hva du egentlig tenkte) :P

og noen ganger tror jeg folk angrer seg på ting de har lagt ut, eller svart :)

så tror jeg i tillegg at det kan poppe opp når man søker fra vanlige søkemotorer (google og slikt)

alt man skriver i et hormonellt øyeblikk burde ikke henge ved deg for resten av livet :P

men debattene ville blitt litt ufullstendige og enda mer vanskelig å holde tråden i om man kunne fjerne innleggene sine som man ville.. :)

synes også HI skulle kunne fjernet innlegg, slik at man kunne fjernet de innleggende som ikke har noe med temaet i hovedinnlegget å gjøre :P (sånn som her f.eks) :P :P :P

Skrevet

Litt avvik fra temaet er vel greit men det irriterer meg noen ganger, om det er noe som er viktig for meg å få klarhet i, noe jeg er usikker på ellerno, å måtte lese igjennom mange tulleinnlegg som ikke har noe med saken å gjøre..

svar som: "det vet ikke jeg, men himmelen er blå og sola er gul blablabla"

kritikk: f.eks tittelen er "Har jeg rett til overgangsstønad og hvor mye får jeg" og så er svaret "DU ER EN LAT JÆVLA DRITTKJÆRRING; SNYLTEFAEN BLAHBLAHBLAH " (hadde vært et greit svar om hun hadde spurt noe ala; "Hva mener dere om meg som ønsker å ha overgangsstønad istedenfor å jobbe")

Henvisning til andre innlegg: "Men i går sa du at du likte blomster, og i forrige uke likte du trær, og jeg vet alt om deg, du er sånn og sånn, og blahblahblah" Tidligere innlegg har ikke noe med nyere innlegg å gjøre om ikke HI henviser til det mener nå jeg.

Det er mange flotte svar på hovedinnlegget som hadde vært kjempeflott og vite, men som man kanskje aldri får lest, fordi andre skriver så masse dritt..

det er som på barneskolen, læreren spør "hva er 5+6" og 90% rekker opp handa for å fortelle at de ikke har peiling, istedenfor å bare la den bli liggende og la de som vet/tror de vet svaret få prøve seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...