Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Du stilte meg noen (en hel del) spørsmål på denne tråden http://www.barnetmitt.com/forum/thread/140626021 For ordens skyld: Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men jeg har besvart siste innlegget ditt for dagevis siden. Etter det har ikke hørt noe mer fra deg. Og jeg venter på et svarinnlegg fra deg om din hensikt var slik du skrev i HI på denne tråden. Ikke nødvendigvis langt, du behøver ikke se på det som noe mål å slå mine ))), men gjør det gjerne om du selv føler for det. Jeg liker ikke UAVSLUTTEDE tråder, særlig ikke om såpass viktige spørsmål som du stilte. Men du kan gjerne avslutte tråden med det om du ønsker, bare gjør det helt klart i innlegget om du venter et svar fra meg eller om du anser tråden som avsluttet etter ditt siste innlegg. Og skulle du vente svar, vær klar over at jeg blir ganske opptatt kommende uke, så ikke forvent noe før fredag/lørdag.
MrsL1 Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Hei ORG! Jeg beklager, ting har vert veldig travelt de siste dagene med bursdags selskap for begge ungene, + klasse kamereat's bursdag, foreldremøter og jeg selv har samtidig vert syk. Skulle selvfølgelig gitt beskjed, det er jeg lei meg for. Jeg har sett at du har svart, men ikke lest ordentlig igjennom. Bare skumlest. Jeg skal lese ordentlig og svare, enten i morgen eller mandag. Vet ikke hvor lang morgendagen blir pga konfirmasjon og heller ikke om formen min er bedre i morgen. Mandagen er iallefal stille, så da skal jeg rekke å svare deg helt sikkert! Igjen, beklager at jeg ikke har gitt beskjed.=)
Gjest Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Takk for kommentaren din! Helt i orden, "MissL1", svaret HASTER ikke for min del. Ville bare være sikker på at du hadde sett, tråder forsvinner jo fort nedover. For jeg liker ikke ikke at en tråd bare "dør", som sagt, når det er (synes jeg) såpass viktige ting som tas opp. Setter mer pris på at vi "lukker" den. Jeg får neppe lest noe før tirsdag/onsdag selv. Mandagen blir travel, orker du å lese tråden "mulig problem hobby/skole" vet du hvorfor, og jeg vil sette MER pris på en kommentar fra deg her enn på at du skynder deg med å svare på innlegget du startet. Så IKKE stress. Du får neppe svar før fredagskvelden likevel, sikkert ikke før lørdag om ei uke. Neste uke har en del på programmet og litt mer solide svar må nok vente, selv om jeg håper å få sett innom tråden og skrive noen småkommentarer. Og forresten: Gratulerer til barna og god bedring til deg selv! Håper ellers du får en fin konfirmasjonsdag. (Forresten: Konfirmasjon NÅ, trodde slikt var i mai?! Hører riktignok ikke til i DnK selv, men trodde ikke jeg fulgte SÅ dårlig med i timen? )
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 hehe, like overasket selv jeg altså... men invitasjonen kom da, og kirkelig er det:=) Neida, jeg startet tråden, og skal gi deg et skikkelig svar på dine responser. Har også lest tråden din med hobby/skole så skjønner det kan bli litt mye. men svar kommer definetivt, synes bare du fortjener et skikkelig svar, ikke no rabbel etter å ha skummlest ditt svar:) Takk for gratulasjoner! Konfirmasjonsdagen blir nok flott. selvom kroppen helst skulle holdt sengen kjenner jeg:p
MrsL1 Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Anonym ja... Det var ikke meningen:) Ikke så lett å "gjemme" meg når tråden er adr til meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå