Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Mat? Snop? Snacks? eller kansje litt av alt!! Vi laget biffsnadder,pommes frites og peppersaus i ettermiddag. Og nå spiser vi potetgull m ost og løk og smågodt.. Og ISVANN...er avhengig av isvann jeg da
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Spist lasagne tidligere. Og nå er det snop tid. Har min faste helgedose med Eventyrbrus og stratos nå. Mens mannen spiser cheese doodles:)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 To kalde vaffler med hjemmelaget bringebærsyltetøy. Nå har jeg tenkt å spise en halv grapefrukt. *synger* Nam nam for meg, er æsj æsj for deg, nam nam for deg er æsj æsj for meg (fantorangens godterisang)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Har spist kyllingsalat m/bruschetta. Litt godteri nå:-)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Reinsdyrstek med viltsaus, ovnsbakte poteter og grønnsaker, pluss soppstuing. Nå nytes en alldeles nydelig jordbærsorbet med friske bær til. Nam....
Gjest Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Ble ost- og skinkesalat m/ nystekte rundstykker i kveld. Nå er det Statos, druer og appelsinsaft på plakaten;)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Spiste tidlig middag, hjemmelagde kjøttkaker, saus, wokgrønnsaker.. Nå er det knekkebrød med kokt skinke overlasset med RUCCOLA!! Med honningmelon til. Jeg elsker ruccola...gulp! Oisann, det var ruccula. Også drikker jeg litt Baileys :-)
Agehya Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 Skal vi se.... Salt og pepper chips, firkløver og lakrissnøre servert med en fersk pepsi max. Rettene var godt balansert opp mot hverandre, og sammensetningen fungerte godt. Alt i alt, et utmerket måltid. Kjeder meg biiiiiittelitt nå ja..................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå