Gå til innhold

Hva har du/dere spist ikveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mat? Snop? Snacks? eller kansje litt av alt!!

 

Vi laget biffsnadder,pommes frites og peppersaus i ettermiddag.

Og nå spiser vi potetgull m ost og løk og smågodt..

 

Og ISVANN...er avhengig av isvann jeg da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spist lasagne tidligere. Og nå er det snop tid.

Har min faste helgedose med Eventyrbrus og stratos nå. Mens mannen spiser cheese doodles:)

Skrevet

To kalde vaffler med hjemmelaget bringebærsyltetøy. Nå har jeg tenkt å spise en halv grapefrukt.

 

*synger* Nam nam for meg, er æsj æsj for deg, nam nam for deg er æsj æsj for meg (fantorangens godterisang)

Skrevet

Har spist kyllingsalat m/bruschetta. Litt godteri nå:-)

Skrevet

Reinsdyrstek med viltsaus, ovnsbakte poteter og grønnsaker, pluss soppstuing. Nå nytes en alldeles nydelig jordbærsorbet med friske bær til. Nam.... :)

Skrevet

Ble ost- og skinkesalat m/ nystekte rundstykker i kveld.

 

Nå er det Statos, druer og appelsinsaft på plakaten;)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Spiste tidlig middag, hjemmelagde kjøttkaker, saus, wokgrønnsaker..

Nå er det knekkebrød med kokt skinke overlasset med RUCCOLA!! Med honningmelon til. Jeg elsker ruccola...gulp! Oisann, det var ruccula.

Også drikker jeg litt Baileys :-)

Skrevet

Skal vi se.... Salt og pepper chips, firkløver og lakrissnøre servert med en fersk pepsi max. Rettene var godt balansert opp mot hverandre, og sammensetningen fungerte godt. Alt i alt, et utmerket måltid.

 

 

 

 

 

 

 

Kjeder meg biiiiiittelitt nå ja..................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...