Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Min tidligere svigermor snakker skikkelig stygt om meg, til alt og ALLE. Forteller andre hvilken dritt jeg er, at jeg behandlet sønnen hennes dårlig, at jeg er manipulerende, en dårlig mor, at det var min feil at forholdet mellom meg og sønnen hennes tok slutt, at ingen liker meg, at jeg er stygg å se på, ja det vil ingen ende ta. Det eldste barnet vårt er straks 3 år og begynner å forstå ganske mye av hva som blir sagt. Jeg føler det er en stor sjanse for at hun vil fortelle barnet alt hun synes om meg og jeg er redd det skal påvirke barnet i negativ retning. Og dette er bare en liten topp av isfjellet. Er det galt av meg å nekte dem samvær? Hva må til for at retten kan si at hun ikke får se barna? Sønnen hennes ser ikke problemet og vil gjerne at hun skal treffe dem. Siden det er slutt mellom oss nå kan jeg jo ikke kontrollere hvem barna treffer når de er hos han
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Vil legge til at jeg aldri har gjort hverken henne eller sønnen hennes noe galt. Men kan noen legge på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Du kan ikke nekte, men du kan lære barnet ditt hva som er rett og galt, og ikke snakk stygt om henne selv. Etterhvert forstår barnet også hvem som har rett og feil her. Og da blir det ikke deg barnet ser ned på. Har hatt en sånn farmor selv, og vi forsto tidlig hvem som var den store stygge ulven for å si det sånn. Men nekte far til barnet å ta han med til farmora, det kan du ikke.
Gjest ->>- Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Du har ingen juridisk mulighet til å nekte barnas far å la dem se hvem han lyster når han har samvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå