Gå til innhold

burger king VS mcdonalds- stem på din favoritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen av de måler seg egentlig med de kjedene som finnes i usa, men likevel synes jeg mcern gir mye bedre mat og service i forhold til BK.

har vært på burgerking 2 ganger, grønland og oslo city. det var forferdelig mat, dårlig service og skitne lokaler.

da lurer jeg på hvordan dere har opplevd de to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du skal tenke deg litt om før du går på macen igjen....

hørte her forleden om en som testet ut en bigmac burger. den sto på terassen i 4 år og verken råtnet, myglet eller forandret seg, ble visst bare mindre.

etter jeg hørte det, går jeg aldri mer på mcdonalds! vet ikke om burger king er llike dan, men siden den ligger lengre vekke fra der jeg bor blir det en sjelden gang.

Skrevet

eg liker McD best. de har best burger. . . men BK har gode baguetter da :)

Skrevet

MCer best, uten tvil! Mye bedre mat og på slike steder er det det viktigste.

Skrevet

Min tidligere favoritt VAR Mc, men nå står Bk øverste på listen.

Bk har best burgere, Mc har best pommes frites og ketsjup ;)

Skrevet

Det skjer stort sett med all mat som oppbevares i papirposer, som denne burgeren ble, da det har noe med papirposen som gjør at mat ikke mugler og råtner.

Forøvrig så synes jeg at burgeren er Burger King er best, men McDonalds sin chips er den beste

Skrevet

Helt klart Burger King,om jeg skal velge mellom to onder:-)

Skrevet

Tja tror jeg må si at BK har best burger selv om det er bare en jeg liker. (Er bare en jeg liker på McD. også). Men jeg synes McD har best Nuggets da og det synes barna også. Barna liker seg best på BK, men vet ikke om det er pga maten eller lekeapparatet hehe. Her vi bor har de stort lekeapparat og det er også mye mye renere på BK, så vi foretrekker det. Selv om det er veldig sjelden vi går dit.

Skrevet

McD er klart BEST- smaker bedre, bedre service.

BK på 2. plass

Skrevet

Burger King er definitivt best!

Synes McDonalds er blitt veldig dyrt her i Norge sammenlignet med hva det koster fex. i Sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...