Gå til innhold

Har byttet fastlege - hvem ta kontakt med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg endelig greid å rote med til å skifte fastlege, etter flere episoder med forrige fastlege (lang historie). Men skifte trer ikke i kraft før 1. oktober. Jeg har egentlig behov for å ta kontakt med legen nå, angående sv.skapet.

Kan jeg ta kontakt med den jeg har skiftet til før 1. oktober? Jeg har virkelig ikke noe ønske om å komme inn til den gamle i det hele tatt!

Noen som har erfaring?

Er det eventuelt mulig å ta kontakt med jordmor (helsestasjon) før man har vært hos legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal på sv. kontroll i måren hos den fastlegen jeg SKAL bytte til, har ikke byttet enda, skal gjøre det på mandag, men så lenge jeg hadde tenkt å bytte så fikk jeg time hos henne.

så regner med du kan ta kontakt med den nye fast legen din ja.

regner og med det er mulig å ta kontakt me jordmor før lege, men om det er første kontrollen så regner jeg med du må til legen først å ta div prøver osv... (har aldri gått til jordmor selv men)

Skrevet

Godt å høre - da håper jeg de praktiserer det samme her. Jeg har jo allerede byttet til og med.

Jeg greier uansett ikke å gå til den fastlegen jeg har hatt nå, så da får jeg eventuelt finne på noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...