Gå til innhold

Hjelp! EL sjølv om negativ test?? Blir sprø!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 27 dagers syklus og rekner då med at el er på 13.dag, men ingen utslag før 17dag..og fekk mensen 10 dager etter utslaget. trudde det var El som bestemte når mensen kom, at den alltid kjem 14 dager etter El? Brukte billige lavpris tester, nåken som veit om dei er dårligare og gir feil resultat? Veldig frustrerende å gå å vente på at EL testen skal slå ut og ha masse sex på kommando hvis det viser seg å vere på feil tidspunkt :-( veldig takknemlig for svar :-) Lykke til alle andre som er i samme desperate båt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så pass altså.. Då er det ikkje lett å planlegge gitt! Burde vel gå på el-tester heile perioden då for å klare treffe blink.mannen hater mas om at vi mååå ha sex idag, så har prøvd å ikkje seie nåke om når det er lurt å ha, men då kan eg vel berre droppe det framover. Lei av å prøve og bli skuffa gang på gang :-(

Skrevet

Er ikke mannen din så gira på å få barn? Sjelden jeg hører om menn som ikke liker mas om å ha sex.. Hvis det blir følelsen av å ha sex som en plikt, skjønner jeg han litt, men hvis dere faktisk ikke tenker på det som plikt, men endeløs nærhet sammen så syns jeg det hørtes litt rart ut..

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Han har veldig lyst på barn, men er meir slik "det skjer når det skjer" og så tolmodig er ikkje eg. Han jobber og trener masse, og er ofte sent heime og sliten etter dagen så eg skjønner jo han på eit vis. Det er sexpresset han seier er "turn off". Vi har prøvd snart 1 år. har heldigvis 2 fra før men den minste er snart 5 så eg synes det haster litt som du sikkert skjønner :-)

Skrevet

Jeg tror menn har en mer avslappet holdning til å prøve å få barn enn det vi kvinner har.. Det er jo aldri gøy med sexpress, så jeg skjønner jo han litt.. Men han må jo forstå at sex må til, spesielt når man har el, for å lage barn.. Så det kan jo virke litt mekanisk noen gang..

Den gode nyheten er jo at dere har barn fra før, og vet at dere kan.. Men noe som er viktigere enn alt er å ikke ønske et nytt barn så mye at man "glemmer" de man alledere har.. Håper det ikke har gått så langt, men jeg tror ikke det heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...