veldig fødeklar Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Er 21 uke på vei, og har de siste to ukene ikke eid matlyst.. Spiser fordi jeg må, ikke fordi jeg har lyst. Er normalt veldig glad i det aller meste, men nå er det ingenting som frister. Det rare er at jeg svært sjeldent er sulten... noen andre som har det slik, eller som har noen gode råd å komme med?
Mixxi Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 jeg er også er 21 uker på vei og mangler matlyst:/ kan gå på butikken og finner noe jeg har kjempe lyst på der og da..men kommer hjem og lysten er helt vekk! gjelder også godteri (men det kan egentlig bare vere greit;) håper den kommer tilbake snart..er ikke bra for meg eller babyen å ikke få i seg nok næring:/
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 jeg har ikke hatt matlyst siden jeg blei gravid... jeg spiser kun fordi jeg får dårlig samvittighet hvis jeg hopper over ett måltid.. ingenting som frister og livretten smaker blod... hmm.. ja ja.. er 16 uker
FrkBomst&Frø Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Dårlig matlyst her og, gitt... spiser for jeg må, får sjeldent sult-følelsen, men blir kvalm hvis det går for lang tid mellom måltider. Det er også en grunn for meg til å spise. Frukt er redning mang en gang Er 13+1 i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå