Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Synes dere det er veldig stygt?
Tante Blås Squaw Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Syns og syns...de er nå liksom bare der )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 nei, jeg syns ikke det gjør noe i grunn. når de er rød så er det jo fordi man akkurat har fått en baby og da hadde ikke jeg tid til å tenke på de ihvertfall. nå er de jo hvite som resten av meg
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Jeg bryr meg overhodet ikke om andre sine, men synes mine egne er stygge. Fantaserer om bukplastikk da jeg har en del løshud også
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Synes det er helt grusomt og det tror jeg de fleste synes (iallefall til man evt. får det selv). Nei strekkmerker ødelegger magen helt 100%
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Synes og synes, det er vel ikke noe å synes noe om. Jeg har masse strekkmerker, og det er jo ikke akkurat det jeg går å bryr meg om i hverdagen. Legger heller ikke merke til om andre har det, det er meg revnende likegjyldig. Nei, har man ikke andre ting å bekymre seg over enn noen simple strekkmerker, ja da har man det egentlig litt for godt...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Syns egentlig strekkmerkene på magen er litt kule :-) Folk tatoverer seg og piercer seg, da er det vel ikke så ille med noen merker som viser at man har vært gravid? Men nå er jo jeg så rar at jeg digget bolledeigmagen de første dagene etter fødsel og da, satt og dyttet i den og flira av den merkelige konsistensen :-D
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Hater dem som pesten på meg selv! Har ikke lagt no spesielt merke til strekkmerker på andre..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 Digger de 4 jeg har på puppen, man ser dem når jeg har litt utrigning. Ser ut som en katt har klort meg, og det synes jeg er litt søtt De på magen derimot har jeg problemer med fordi de er så markante, og jeg føler meg så annerledes enn alle andre. Har ikke sett noen med slike merker på magen. De på beina bryr jeg meg ikke om, har ikke noe forhold til dem. Strekkmerker på andre blir jeg faktisk litt glad over å se, for da føler jeg meg ikke helt alene. Jeg liker også måten de kan danne mønster. Men jeg har sett bilder av damer med like strekkmerker som meg på magen, og de greier jeg ikke helt å like. Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde sett noen med veldig mange strekkmerker på stranda.
MrsMilla Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 Litt bittersøtt. Synes ikke de er spesielt fine, og ødelegger liksom magen min slik jeg var vant til den. Men samtidig er de minner fra et svangerskap. De viser at kroppen min har vært superflink og kan føde barn. Så dette kommer litt an på dagen... hehe
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #11 Skrevet 12. september 2009 Jeg for min del synest det er gørrstygt!! Har noen på baksiden av låra med lår/rumpe-skille å hofta og det er ikke noe nydelig syn synest jeg. Men jeg tenker ikke over det når jeg har sex osv, bare når jeg ser meg selv i speilet.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #12 Skrevet 12. september 2009 Jeg for min del synest det er gørrstygt!! Har noen på baksiden av låra med lår/rumpe-skille å hofta og det er ikke noe nydelig syn synest jeg. Men jeg tenker ikke over det når jeg har sex osv, bare når jeg ser meg selv i speilet.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #13 Skrevet 12. september 2009 Når jeg ser ei dame med strekkmerker, så tenker jeg ærlig talt bare "der er det ei som har født barn". Ei mor. Det tenker jeg. Ikke noe om at det er stygt, nei. Og jeg har ikke strekkmerker som vises selv. Det er helt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #14 Skrevet 12. september 2009 Tenker ikke noe særlig over det, hverken på meg selv eller andre. Husker ikke hvordan magen min så ut uten strekkmerker jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #15 Skrevet 13. september 2009 Jeg synes det er stygt. Helt ærlig, er vel ingen som kan si at strekkmerker er pent? Jeg har ikke så mye, men
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #16 Skrevet 13. september 2009 jeg synes det er litt kult med strekkmerker.
Gjest Skrevet 13. september 2009 #17 Skrevet 13. september 2009 Jeg synes ikke det er spesielt stygt, men ikke vakkert heller kanskje? Men det er vel mest fordi jeg selv har kombinasjonen masse løshud, strekkmerker og delte magemuskler. Hadde jeg bare hatt strekkmerker hadde jeg nok ikke brydd meg i det hele tatt!
Tigerpote Skrevet 13. september 2009 #18 Skrevet 13. september 2009 Jeg liker ikke strekkmerkene mine, men jeg tenker ikke nevneverdig over dem. De fikk jeg da jeg var 12-13 år gammel, og vokste i rekordfart. De er jo helt hvite/bleke. Har heldigvis unnsluppet strekkmerker i svangerskapet, og håper jeg slipper. Er i uke 37 nå... *krysser fingre* Jeg legger ikke særlig merke til andres strekkmerker. Har sett et ille tilfelle etter svangerskap, men hun fikk dekket plastikk-kirurgi. Det går jo an å fikse på det om det er for ille.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #19 Skrevet 13. september 2009 "Det går jo an å fikse på det om det er for ille." Det er jo ikke sant!
Tigerpote Skrevet 13. september 2009 #20 Skrevet 13. september 2009 Vel, det gjorde hun som jeg kjenner, hun fikk mageplastikk og det ble riktig så lækkert.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #21 Skrevet 13. september 2009 Ikke noe pent. Jeg er glad jeg ikke har noen selv.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #22 Skrevet 13. september 2009 De er en del av en mors kropp. Jeg tenker verken over mine egne eller andre sine.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #23 Skrevet 13. september 2009 Men det er jo kun mulig for dem med heng, finnes jo dem som har strekkmerker over hele magen uten å ha noe heng, og da må de bare være der.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. september 2009 #24 Skrevet 13. september 2009 Kan ikke si jeg synes det er pent. Men jeg bryr meg liksom ikke om andre sine strekkmerker. Men er det ekstremt ille, så kan det hende jeg tenker: Glad det ikke er meg! Jeg hadde nok hengt meg veldig oppi det, om jeg selv hadde masse, store, røde strekkmerker, og sjansen for at jeg får det er jo tilstedet. Er 36 fullgåtte uker og fortsatt en liiiiten stund til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå