Gå til innhold

Slimproppen eller mye utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg plutselig hatt veldig mye utflod...den er tykk og gul/grønn aktig...noen små geleklumper også..

Jeg er 35+1 uker på vei idag.

Er det slimproppen som kommer eller er det normalt med sånn utflod nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres veldig ut som slimproppen! var slik slimproppen min så ut med førstemann:-)

Skrevet

Jeg har hatt mye tykt gul/grønt utflod i løpet av svangerskapet, uten at det har vært slimproppen. Den gikk aldri på nr. 1 så jeg vet ikke hvordan den skal se ut, men syntes alle skriver at den har antydning til rød-brun farge, altså med litt blod i...

Skrevet

min slimpropp gikk mandag/tirsdag denne uken, var da uke 35+6, det startet med spotting 3 dråper blod, også kom det gele ut av skjeden i tykke striper, først litt brun, senere lyse rødt og blankt.. fordelt over 2 dager... JM sa det kunne foregå i opp til en uke.

Skrevet

Jeg har 14 dg til termin nå - og er på utkikk etter den berømte slimproppen.. Har veldig mye utflod - og i dag begynte jeg nesten å lure på om det var proppen, men er nok bare tykk, blank/hvit utflod. Eller kanskje det er slimproppen som kommer ut over flere dager? Ingen spor etter blod enda, da.. Jeg får bare vente tålmodig!

Skrevet

Enda 4 uker igjen til min termin, men merker at utfloden begynner å bli tykkere og mer gulaktig, men det er nok neppe pga noen slimpropp. Er nok bare slik det er når man begynner å nærme seg fødeklar.

Inneholder ikke slimproppen litt blod??

Skrevet

Som jeg har skrevet før, jeg har bare opplevd at deler av slimproppen har kommet ut før, men da var den i konsistens og utseende som geleen i bogskinkeboksen. Så den trenger på ingen måte å være blodblandet for alle. I alle fall ikke alle delene av den. Kanskje det er annerledes for de som får ut hele proppen på en gang.

Skrevet

jepp jepp. sier det samme som hun over her, Pax. trenger absolutt ikke være blod på den. slimproppen har en annen tykkere konsistens enn det andre utflodet man har iløpet av sv.skapet:-) jeg har hatt veldig tykk utflod iløpet av dette sv.skapet, men hvis det kommer gele aktige klumper en dag så regner jeg med det er slimproppen selvom det ikke kommer blod med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...