Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 jeg er 17 uker på vei og har enda ikke fått time til UL... synes dette er litt rart...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Jeg ville ha ringt sykehuset og sjekket for lenge siden. Ring på mandag!
Gjest Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Har du bedt om å få bli henvist til UL? Jeg måtte selv minne legen på at han måtte henvise meg til UL.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Jeg hadde samme problemet og tok dette opp med legen min som hadde sendt brevet til sykehuset i begynnelsen av august så sa at det kom til å komme brev snart men kunne ringe å purre på de hvis jeg ville. Jeg ringte og ble fortalt at jeg kom til å bli satt opp ca. 30 sept. og brevet sikkert ble sendt ut snart. Betryggende! Hvis de allerede vet sånn ca når, kunne de ikke bare satt opp en time da tenker jeg.. Så ville ringt å sjekka opp om legen har sendt papiret og deretter ringt til sykehuset og hørt med dem.
Myy Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Man må jo selv sørge for at legen eller hvem det er som følger deg opp henviser deg til ul. Sykehuset kan jo ikke vite at du er gravid!!
Gjest Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 jordmor har sendt henvisning 18/6. (første gang jeg var hos ho). skal ringe sykehuset imorra. de har sikkert rota det bort elle noe.. har bare så løst å se lille nurket og evt kjønn...
Myy Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Ja kan godt være at de har surra det bort! hehe.. bare ring og si at det har blitt sendt inn og sånn, for da får du sikkert en time fortere enn du vanligvis hadde gjort. Skjønner jo at du vil på ul! hvem vil vel ikke det! Er jo bare kjempe herlig og se babyen sin <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå