Gå til innhold

når søster blir gravid først..

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

kan man ikke annet enn å være glad på hennes vegne..men innerst inne kjenner jeg et stikk av det stygge grønne monsteret! er inne i 4 pp nå, vet det ikke er så fryktelig lenge, men når søster blir gravid på 1 pp.. uff nei, blir lei meg for at jeg tenker sånn også! blir bare gæli detta... bare håper så inderlig at det er vår tur snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare gi deg en klem. Det her går så bra skal du se... Plutselig er du der sjøl...

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

takk :) det var koselig.. ja, vet det skjer meg en dag også, helst i går... måtte bare få det ut, kan liksom ikke si det til noen andre... men er veldig glad på hennes vegne da! også blir jeg jo tanta :D

Skrevet

uff, jeg forstår deg så godt. Når man virkelig ønsker seg barn og det ikke klaffer med en gang så blir det faktisk litt trist å se "alle" andre klare det med en gang.

Søsteren min strevde lenge med førstemann og jeg så hvor trist hun ble da vennene rundt oss, den ene etter den andre, ble gravide, selv om hun var glad på deres vegne. Jeg syntes så utrolig synd på henne. Får vondt inni meg bare ved å tenke på det. Hun hadde et så sterkt ønske om barn. Heldigvis klaffet det en dag for henne og det var en enorm glede. Jeg hadde allerede et barn og det var så fint at vi kunne være mødre sammen.

Jeg tror du har en hel normal reaksjon. Men du har ikke prøvd så lenge enda, så jeg vil tror det er din tur veldig snart:)

Skrevet

Grudde meg veldig til å fortelle det til min søster sist gang jeg var gravid. Visste at hun hadde prøvd å bli gravid en stund, mens jeg fikk klaff på 2 pp etter fjerning av hormonspiral. Når jeg ringte for å fortelle det viste det seg at hun hadde blitt gravid også og vi fødde med 2 dagers mellomrom :) Det blir nok din tur:)

Skrevet

Jeg var der for et par år siden. Vi var prøvere og søstera mi ble gravid med et uhell...(om man får lov å kalle det det).

Kjente også på det grønne monsteret, men fattet nytt mot- og ble gravid jeg også :)

Nå har vi hvert vårt lille barn med 2,5 mnd i mellom:) Kjempegøy:)

Skrevet

tror det er en normal reaksjon, da det for mange av oss kvinner er vår største drøm å bli mor:) Sender deg mass babystøv, håper det klaffer for deg denne pp frøken førstegangsprøver:)

Masse lykke til:o)

Skrevet

helt naturlig å føle det sånn!! kjenner meg igjen.. også etterpå var det den ene venninna etter den andre. skuffelsene blir større parallelt med at andre er "så lykkelige" og neimen ikke alltid lett å omgås nære gravide når tanta kommer så det suser:( men det går seg til.. lykkestøv til deg og håper vi begge får det til snart:)

Skrevet

Vi begynte å prøve da søster var 4 måneder på vei, nå er ungen 4 måneder, og fortsatt ikke spire på oss... Det var heller ikke planlagt fra deres side. Nå sier ho at ho har lyst på en til, så får tiden vise om dem får enda en før oss.. Glad på hennes vegne så klart, men er også veldig tunkt. Gleder oss så fryktelig til det blir vår tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...