Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 har treffet hverandre og møtes i i virkligheten?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Ja, har funnet et par gode venner her.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 ok, takker, har møt ein men er liksom litt redd tilfelle, men h#n virker veldig koslig.
Gjest Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Ja, jeg har fått mange veldig gode venner her inne, venner jeg nok kommer til å ha i større og mindre grad til jeg blir gammel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå