Gå til innhold

HVilken vognpose velger dere??


Lavendel*06*10*

Anbefalte innlegg

Jeg brukte samme ullpose til førstemann som jeg selv og min storebror brukte da jeg var liten.. Den er altså 31 år..

Lurte på å bruke denne igjen til nestemann.. Men trur den allerede er lånt bort til noen andre i familien.. Hvilken pose kommer dere til å kjøpe.. ? Ikke noe altfor dyrt , men det bør varme like bra som den gode gamle ullposen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har to voksier,- kjøper ei til bæreplate så begge kan løftes inn og ut av vogna siden vi har liten gang og stor søskenvogn:-)

 

Så at de hadde noen fine dunposer på Barnas Hus til 600 kr, men det var på nettet, så jeg veit ikke hvilken kvalitet, og de var dessuten små...

 

Mye fint brukt på Finn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på å kjøpe en slik dunpose de har til 600 på barnas hus. Vi har voksipose fra før, men den får jeg ikke plass til i bagen til vogna. Har et lammeskin fra nr 2 som jeg nok vil legge i bunnen. Her vi bor kan det godt bli opp mot -30 om vinteren (skal jo ikke ut å trille da) men det er ofte kaldt, og en god pose kan være kjekk å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt sauaskinnsposen jeg selv lå i til begge våre. Det skal jeg denne gangen også, men tror jeg skal kjøpe en Odenwälderpose i tillegg. Jeg vil ha en pose man kan trekke selene i vognen gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Odenwalder Holly posen (den med bamsen) til begge de to første, og skal gjøre det denne gangen også. Varm og god dunpose som er 115 cm lang, men som let dyttes sammen og fint får plass i baggen i vogna. Kjøpt ny med blå farge, da, siden det blir gutt denne gangen;) Er påsalg på barnas hus nå, men kan også fåes til under 1000 kroner på Finn har jeg sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå brukt lillelille.no sine vognposer,både sommer og vinterpose,men LilleMultiBag kan jeg både bruke vinter og sommer ettersom den inneholder ull.Jeg fikk den anbefalt av min svigerinne og den er så kjekk,kan brukes som dyne på hytta og veldig bra å bruke i pulk,lillemann blir godt beskyttet rundt hode og hele kroppen,med den gode ulla rundt seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har valgt voksi urban.. Syns den så bra ut, samt at den ble best i test på tv2 hjelper deg!

 

Har ikke fått den ennå, men håper den svarer til forventnigene:)

Noen som har erfaring med denne, foresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vi også! Etter å ha hatt voksipose på første og andre, brukte jeg denne dunposen på tredje. Så lett og så varm - anbefales. Vi bor ganske langt nord så den er prøvd ut i skikkelig kulde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en Odenwälder dunpose til førstemann. Er forsåvidt fornøyd med den, men ettersom han skal bruke den i vinter også må vi ha en ny. Denne gangen Har vi kjøpt Voksi Urban. Ull under isolerer godt, og dun over er godt og varmt for poden. At den har komt godt ut i tester er jo også veldig positivt. Den er heller ikke like stor og klumpete som Voksi klassic, så passer også i litt mindre vogner. Gleder meg veldig til vi får ta den i bruk i januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...