jordbær mathilda Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Min eldste datter var bedt i bursdag selskap i kveld.Selskapet varer til kl 24. og jeg er alene i kveld så jeg avtalte med en mamma at jeg skulle kjøre og hun hente. Dette er en mamma jeg kjenner godt. Så spurte min datter om ei tredje venninne kunne sitte på,hun bor på et annet sted (ca.8 km),jeg svarte at det var greit..trodde egentlig at hun skulle komme hit, men hadde visst missforstått. Uansett,ikke noe problem..jeg hentet henne hjemme og kjørte de i stad. I bilen lurer da vennine nr.3 om hun kan sitte på hjem,hvorpå min datter svarer at hun skal sitte på med vennine nr.2. Å herreguuud...sier venninne nr.3 hvordan i all verden skal jeg komme meg hjem da?? Jeg kjenner overhode ikke denne jenta,har bare truffet henne en gang før,men jeg fikk hjerte i halsen og sitter nå med kjempa vondt i magen på hvordan dette løser seg! Informerte mammaen til hun som har selskapet som forsikret meg om at hvis det skar seg skulle hun få denne jenta hjem.. Er det bare meg,eller er det helt vanlig å sende barna sine av sted til langt på natt uten og ha sikre avtaler om hjemkomst?? Er lettere sjokkert jeg nå!!
3småtroll♥ Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Er jo litt rart det ja, men det har ikke blitt en missforståelse mellom moren hennes og deg da? At hun kanskje trodde hun kunne sitte på med deg hjem igjen også?
jordbær mathilda Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2009 Hadde kanskje vært greit med en telefon da? Har aldri verken sett eller snakket med henne. Jeg hadde ihvrtfall ikke stolt på noe før jeg hadde fått det bekreftet selv.
It's all about me Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Hadde jeg skulle sendt mine barn et sted og spurte en av de andre foreldrene som skulle kjøre sitt barn dit om mitt kunne få sitte på hadde jeg tatt det som en selvfølge at det ja'et gjaldt begge veier om ikke annet ble presisert. Så sa du ikke at du bare skulle kjøre en vei da spørsmålet kom opp sitter det nok noen foreldre hjemme i god tro om at datteren har skyss begge veier.
jordbær mathilda Skrevet 12. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2009 Som sagt har jeg ikke pratet med denne mammaen,det var min datter som lurte på om hun kunne sitte på. Syntes ikke det er mitt ansvar og ringe denne mammaen og gjøre avtaler. Hadde min daatter skulle sitte på med noen hadde ikke jeg regnet med noen ting,jeg hadde ringt og spurt.. Men mulig jeg er litt hysterisk
Gjest Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Regner med at siden ungene er så gamle at de får være ute til midnatt, så har de mobil telefon også. Så ungen kommer sikkert til å sende mora eller faren en melding om at hun trenger skyss hjem...
Tante Blås Squaw Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Misforståelser oppstår lett ) Datteren min er 11, og hun slomser stadig vekk beskjeder, hihi.
jordbær mathilda Skrevet 12. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2009 Min datter er 12 år og får vanligvis ikke lov til å være ute til midnatt,men dette var et selskap med foreldre tilstede.
jordbær mathilda Skrevet 12. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2009 Min slumser masse med beskjeder hun også...derfor sitter ikke jeg og regner med ting...hvis det er noe tar jeg en telefon;)
jordbær mathilda Skrevet 12. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2009 Siste nytt i denne saken. Min datter ringer og spør om denne venninnen kan sove over her. Helt i orden for meg,men er nå veldig spent om mammaen ringer!!!
Gjest Skrevet 12. september 2009 #11 Skrevet 12. september 2009 Blir ikke sjokkert lenger jeg.... i påsken tilbragte en "venninne" av niesen min en hel uke hos dem uten at moren ringte 1 gang for å snakke med foreldrene. Hvem lar ungen sin være 1 uke hos mennesker man hverken kjenner eller noen gang ever har snakket med?
jordbær mathilda Skrevet 13. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. september 2009 Jeg er sjokkert jeg!! Hørte ingenting,fremdeles ikke hørt noe. Nå skal min datter på fotballkamp,så det ser ut til at jeg må kjøre denne jenta hjem også....
Gjest Skrevet 13. september 2009 #13 Skrevet 13. september 2009 Høres ut som min oppvekst det der ... Stakkars jente.
hysterika Skrevet 13. september 2009 #15 Skrevet 13. september 2009 Du må ringe!! Tenk om hun lyver for foreldrene sine, hun kan f.eks. ha sagt at hun skal overnatte hos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå