Gå til innhold

Hva synes dere om Trine Grung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg nok ikke sett nok av henne til at jeg bør mene så altfor mye, men etter å ha lest litt inne på bloggen hennes, så ser jeg det at så mange meninger hun har om andre, så kan det ikke være så farlig å få noen meninger om henne her. Slik jeg oppfatter henne, så virker hun både krevende og oppmerksomhetssyk, samt barnslig på en merkelig, ikke positiv måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har faktisk kommentert bloggen min ett par ganger. Vet ikke om jeg burde være glad eller bekymret? hehe;)!

Skrevet

Dyktig i jobben sin, pågående, sterk, morsom, uredd.

Skrevet

Jeg synes hun virker tragisk. Har lest gjennom bloggen én gang. Hadde det vært en bekjent av meg så hadde jeg skammet meg. Hun er et par år yngre enn min mor, og hadde min mor laget en blogg hvor hun "henger" med 13-åringer, snakker nedlatene om jenter i begynnelsen av 20-årene og komme med råd som hun virkelig burde fulgt selv, før hun presser dem på andre, så hadde jeg virkelig kakket henne med noe hardt i hodet.

Nå skal hun visstnok "legge ned", men som så mange som "takker for seg" herinne så dukker hun vel opp igjen. Det er vel et stunt når oppmerksomheten synker.

Synes hun rett og slett virker tragisk! Bedre kan det vel ikke defineres.

Skrevet

Hun var lokalradiokjendis her jeg bor når jeg var"liten", og hun har alltid vært slitsom.. Hun og Jostein fortjener hverandre ;)

Skrevet

Skal damer i en viss alder skamme seg for at de skriver blogg, eller er det bare Trine du disser?

Skrevet

Jeg synes hun skriver bra.

Negativt: Hun tåler dårlig kritikk.

Det kan hun med fordel jobbe mer med. Skal mamn kritisere andre, må man tåle å få igjen med samme mynt.

Skrevet

For all del blogg om du er over 40. Men om du er i 40-årene og blogger om førstesidestoff på vg.no samt snakker dritt om mennesker som er halve livet yngre så burde du ta deg en pille. Trodde visse ting kom med alderen, men når man ser på henne så kommer tvilen.

Gi meg flere over 40 som skriver om Tone Damli, puppebloggere, om de har bollekinn eller ei, så skal jeg jaggu disse dem også,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...