Gå til innhold

Dere som har brede hofter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye måler dere rundt hoftene? Selv er jeg ca 99 cm, føler det er ganske mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg gadd å måle var det 112 - og trives med det :o)

Se på helheten i kroppen din, ikke plukk ut småting å irritere deg over. Og målebånd og badevekt er absolutt ikke bra for selvfølelsen, enten man er stor eller liten.

Klemmer! :o)

Skrevet

Går på Grete Roede kurs, så greit å følge litt med på målebåndet:) Var 104 cm før.. men har stoppet opp nå, så beinbygningen min er vel sånn..

HI

Skrevet

Om du har gått fra 104 til 99 er det vel knallbra?

Skrevet

Ikke klag over bedre hofter! Jeg er en typisk eplefasong - rund mage, og ingen hofter og vise til! Det er ikke pent! Da ville jeg heller valgt og hatt tilhørende hofter, like store som resten av meg!:D

Syns hofter er noe av det peneste med kvinnekroppen. Så vær stolt av hoftene deres! :D

Skrevet

Joda, men det har stoppet helt opp så blir neppe smalere der.. men jeg har ikke så mye fett på hoftene heller igrunnen, er bare sånn:)

Skrevet

Takk for den 20.11:) Har alltid misunt folk som er slanke på underkroppen jeg, er det ikke rart hvordan vi mennesker aldri kan være fornøyde som vi er..

Skrevet

Jeg er takknemlig for kurvene mine, jeg :o)

Skrevet

vi ønsker oss alle det vi ikke har;) men akkurat det med hofter som er proporsjonale i forhold til resten av kroppen er jo en fordel. Jeg har litt sånn sirkusfigur ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...