Gå til innhold

Dere som har brukt klyster


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er effekten, altså når den kommer, MÅÅÅ man bæsje da, at man ikke klarer å holde det igjen? Og gjør klysteret alt bløtt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, man MÅÅ bæsje, hvertfall måtte jeg det:) Kom i flere varianter, bløtt og klumper...isj..

Skrevet

Jeg MÅTTE ja. Avføringen ble bløt, og det var vanskelig å holde igjen.

Skrevet

jeg hadde helt vanlig avføring og det er jo litt guffent at man MÅ og ikke kan holde det tilbake,men fy så gode det er å få tømt seg!Hvertfall før fødsel!

Skrevet

klyster fikk faktisk framgang i fødselen min:o)

Skrevet

Å sitte på do med rier etter klyster,fy faen. Aldri mer.

Har født 3 ganger,brukte klyster kun første gangen.

Skrevet

Du MÅ!!! Det kommer ut enten du vil eller ei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...