Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Hvordan er effekten, altså når den kommer, MÅÅÅ man bæsje da, at man ikke klarer å holde det igjen? Og gjør klysteret alt bløtt?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 ja, man MÅÅ bæsje, hvertfall måtte jeg det:) Kom i flere varianter, bløtt og klumper...isj..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Jeg MÅTTE ja. Avføringen ble bløt, og det var vanskelig å holde igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 jeg hadde helt vanlig avføring og det er jo litt guffent at man MÅ og ikke kan holde det tilbake,men fy så gode det er å få tømt seg!Hvertfall før fødsel!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 klyster fikk faktisk framgang i fødselen min:o)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Å sitte på do med rier etter klyster,fy faen. Aldri mer. Har født 3 ganger,brukte klyster kun første gangen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Du MÅ!!! Det kommer ut enten du vil eller ei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå