Gå til innhold

Nettelskeren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sannsynligvis snart møte nettelskeren min irl for første gang, og jeg gleeeedeeeeer meg!!!!!!!!!!!!!!! Flere som har gjort det, og som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris;) Digg med litt spenning i hverdagen. Lykke til!

Skrevet

Jepp :) Men vi er fra samme sted da, og hadde snakket sammen på nett et par år først. Nå er vi elskere i real life. Genialt!

Gled deg. ;)

Skrevet

Oj, det var et overraskende svar;) Forventet bare dømmende kommentarer. Takk for det:) Er veldig spent, og håper kjemien er der i virkeligheten også.

HI

Skrevet

Anonym 20:14:

Er du kjæreste med en annen, så han bare er elskeren din? HELDIG som har han så nærme! Vi bor på hver vår kant av landet :(

Skrevet

Traff en på nettet for noen år siden, men det viste seg han var både løgner og morder. Skummelt.

Skrevet

Ja, man skal vel aldri stole 100% på noen, men vi har hatt kontakt i to år, og vi er også venner på facebook, så føler meg temmelig sikker på at han er den han gir seg ut for.

En dritdeilig fyr, som i tillegg er veldig koselig;)

HI

Skrevet

Vi hadde også kontakt lenge før vi møttes. Men det er ingen garanti uansett.

Og så var han veldig koselig. Men likevel en løgner og morder.

Skrevet

Bokstavelig talt en morder? Da satt han vel inne da, vel? Eller var han ikke dømt?

HI

Skrevet

Bokstavelig talt morder. Det lå noen år tilbake i tid, og jeg fant ut det etterhvert. Det er mange som ikke får seg dame i nørmiljøet fordi de vet alt om personen. Og da tyr de til damer på nettet. Og da kan det ta litt tid før du finner ut sannheten, når den ikke blir fortalt fra første stund.

Veldig ekkelt å finne ut at han du er skikkelig forelsket i har en fortid du føler du ikke vil ha del i.

Jeg kommer aldri mer til å finne noen på nettet, det er iallefall bra sikkert.

Skrevet

Ja, jeg er kjæreste med en annen. Kall meg falsk og alt det der, men det er bare sånn jeg er. Jeg nyter det! :D

Anonym 20:14.

Skrevet

Han her har kjæreste fra nærmiljøet han, da...

HI

Skrevet

Skal ikke kalle deg noenting som helst jeg, annet enn heldiggris;) Jeg er også kjæreste med en annen, og det er han og.

HI

Skrevet

Hehe, samme tilfelle her også. Vi er begge opptatte på hver vår kant, men møtes så ofte vi kan. Deilig, forbudt nytelse. :D

A 20:14.

Skrevet

Så heldig du er anonym 20:14! Vi bor veldig langt fra hverandre, og har ikke fått til å møtes. Nå får vi det forhåpentligvis til om ikke så veldig lenge. klarer nesten ikke vente!! Han har verden nydeligste øyne, og gleder meg til å møte blikket hans:) Og lukte på ham, og ta på ham og... Åh!

HI

Skrevet

Hvor er han fra han der da, kanskje vi har noe dritt om han? Hahaha!

Skrevet

He, he, det vil jeg ikke røpe. kan jo hende at det er en av dere her inne som bor sammen med ham!

HI

Skrevet

Takk, A 20:14, det skal eg, hvis vi får det til;)

HI

Skrevet

æsj. . Dere e falske. Akkurat som han løgneren og morderen dere snakker om. . Greit dere er sikkert ikke mordere, men dere er løgnere, som folk ikke kan stole på! *kvalmt*

Skrevet

jada, jada, jada.... Men jeg nyter "stundene" med ham likevel;)

HI

Skrevet

Fy faen,jævlige løsaktig, egoistiske,umodne jentunger! Så utroskap er liksom tingen? Måtte dere få alle ufine kjønnssykdommer som fins! Og nei, det er ikke min mann dere dater på nettet!

Skrevet

æsj. .. hvorfor ikke gjøre det slutt med den stakkers mannen du allerede er sammen med? så heller nyte stundene med andre, som singel? istede for å være en falsk,løgnaktig dritt kjærring? for det er det du er. . at du kan ha så lite samvittighet. .

Skrevet

Nyt det så lenge det varer, til han som trodde du elsket han finner ut at du puler rundt på mannfolk du møter på nettet, og dumper deg med rumpa bar, samt forteller det til vennene deres osv osv. Tror ikke du er så tøff i trynet da faktisk...

Løsning: finn en mann du elsker som også er mann nok til å tilfredstille deg uten at du må ty til noe så nedverdigende som utroskap.

Synd på deg som ikke vet hva ekte kjærlighet her, håper ikke du har barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...