mamma til to blånisser :) Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Vi syns det e to kjempe fine navn som passer godt sammen.....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Jeg likte navnet veldig godt De klinger fint sammen også!
♥Madame_Mim♥ Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Jeg synes det blir for langt sammen... Litt tungt på en måte. Hadde jeg skulle satt Benjamin sammen med noe synes jeg det hadde passet med Benjamin Andrè. Antonio er veldig fint navn, Og elsker navnet Benjamin, det skal babyen min hete dersom det blir gutt
snuffe Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Benjamin er fint, Antonio hadde jeg ikke brukt uten noen latinotilknytning.
mamma til to blånisser :) Skrevet 12. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2009 vi vil ha Benjamin som fornavn uansett.... så har dere forslag til ett mellomnavn som passer til da?
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Begge navnene er veldig fine, jeg er litt usikker på om jeg ville ha brukt Antonio om jeg ikke hadde noen tilknytning til latinamerika. Anton Benjamin kansje for å gjøre det litt mer norskt...
snuffe Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Nikolai, Johan, Aleksander, Sebastian, Andreas... Benjamin er jo så langt at det i utgangspunktet bør ha et kort fornavn nummer to, men jeg kan ikke fordra André (det må jo være landets mest oppbrukt fornavn nummer to).
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Benjamin er nydelig, men som de andre også sier så synes jeg det er penest alene, uten mellomnavn. Men hvis det skulle vært et mellomnavn, så kanskje Benjamin Emil? Benjamin Andre (selv om Andre er veldig brukt, så passer det godt sammen med Benjamin synes jeg). Men Benjamin Antonio synes jeg ikke var så fint sammen, det blir for tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå