Gå til innhold

Benjamin Antonio....hva syns dere om det navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi syns det e to kjempe fine navn som passer godt sammen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte navnet veldig godt :) De klinger fint sammen også!

Skrevet

Jeg synes det blir for langt sammen... Litt tungt på en måte.

 

Hadde jeg skulle satt Benjamin sammen med noe synes jeg det hadde passet med Benjamin Andrè.

 

Antonio er veldig fint navn, Og elsker navnet Benjamin, det skal babyen min hete dersom det blir gutt :)

Skrevet

Benjamin er fint, Antonio hadde jeg ikke brukt uten noen latinotilknytning.

Skrevet

vi vil ha Benjamin som fornavn uansett....

 

så har dere forslag til ett mellomnavn som passer til da?

Skrevet

Begge navnene er veldig fine, jeg er litt usikker på om jeg ville ha brukt Antonio om jeg ikke hadde noen tilknytning til latinamerika.

 

Anton Benjamin kansje for å gjøre det litt mer norskt...

 

 

 

 

Skrevet

Nikolai, Johan, Aleksander, Sebastian, Andreas... Benjamin er jo så langt at det i utgangspunktet bør ha et kort fornavn nummer to, men jeg kan ikke fordra André (det må jo være landets mest oppbrukt fornavn nummer to).

Skrevet

Benjamin er nydelig, men som de andre også sier så synes jeg det er penest alene, uten mellomnavn.

Men hvis det skulle vært et mellomnavn, så kanskje

Benjamin Emil? Benjamin Andre (selv om Andre er veldig brukt, så passer det godt sammen med Benjamin synes jeg). Men Benjamin Antonio synes jeg ikke var så fint sammen, det blir for tungt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...