Lovemelikeyoudo Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 håper virkelig på effekt, for dette er VONDT!!
Mille** Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Har ikke prøvd det selv, men flere pasienter der jeg jobber har hatt god effekt av det. God bedring! ;o)
suseduse Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Jeg har prøvd de en stund, og jeg syns ikke de var super bra.. Men hadde et ille tilfelle da, så håper det funker bedre på deg
Gjest Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Har ikke hatt effekt av verken kremer eller stikkpiller. Eneste som har hjulpet meg er trening og kosthold som holder avføringen myk. Biola regulerer også magen bra og kan gjøre god nytte. Så, husk det i tillegg til kremen så går det helt sikkert over om ikke så lenge :-)
Tante Gustava Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Hadde ikke effekt av alcos-anal. Anbefaler Scheriproct, den tok knekken på de Og lykke til, jeg vet det er vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå