Gå til innhold

Når kom gravidmagen din? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15+3 uker på vei, og har enda ikke fått særlig til mage.. Jeg er gravid for første gang, så har forstått magen kan komme litt senere for oss.

Når begynte du å få gravidmage, bare sånn for nysgjerrighets skyld..? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det lurte jeg også. Og jeg venter fremdeles. Magen min er veldig liten. Men nå ihvertfall kan folk se at jeg er gravid, har fått en liten kul.

Blir veldig spennende å se magen min om noen uker.

Du må være tålmodig. Magen kommer, det tar bare litt tid. Husk at alle er forskjellige.....

Hilsen

Rosita 23+5

Skrevet

Vanskelig å si, har noen kg ekstra der, og har vært mye oppblåst, men det synes veldig godt nå, og er 16+4, men det er ikke den faste harde gravid magen altså, det er bare alt inni som trykker "mageflesket" utover... hehe, er 2.gangs. Men jeg fikk fort mage i mitt 1.sv.skap og. Noen hopper i mammabuksa i 8 uke, andre får ikke mage før i uke 25. Det er så mye som spiller inn.

Plutselig kommer den, noen får den jo rett og slett over natta :) Ta bilder fra uke til uke, så ser du nok snart forskjell :)

Skrevet

Hehe, godt forklart jentejente80! Jeg har absolutt fått mage, men ikke den fine faste harde gravidmagen... Er i hvert fall ikke noen fin form enda... Men, noe fastere enn før er den kanskje.. :) Jeg er 16+6 i dag..

Skrevet

ikke fått den supre nydelige gravid magen enda;) er 21+2 uker på vei..

men viser mer og mer for hver uke at jeg er gravid.. men tok veldig lang tid før den dukket opp! og bruker fortsatt mine vanlige bukser og andre klær..

de som ikke har sett meg på en mnd eller to sier at det ser godt at jeg har fått mage, men jeg som ser magen daglig ser det sikkert ikke på samme måten som alle andre:)

duker nok opp din også ganske snart;)

Skrevet

jeg fikk min mage i uke 18. og på 6 uker har den bare sprettet ut :P så ja noen får det over natta. er vel en av dem jeg da :)

Som flere har nevnt så er det noe som spiller inn på når magen kommer :)

Men den kommer etterhvert :D

Skrevet

min kom i uke 18 og har bare poppet frem iløpet av de siste 6 ukene, og er nå i uke 24 :)

Den kommer den kommer :)

Skrevet

jeg har bare følt meg ekstra feit den siste tia.. men i løpet av den siste uken har den virkelig kommet for fullt... det er mange som har komentert at det er en søt babymage der:) er 16 uker..

Skrevet

den kom temmelig kjapt. Husker ikke helt når det startet, men rundt uke 10 tror jeg. nå er jeg 23 uker og jeg er nok litt større enn normalt føler jeg selv.

Skrevet

Jeg blåste opp nesten med en gang.Sikkert endel luft osv,og da det gav seg så kom den ekte gravidmagen.Og nå er jeg 3 mnd på vei og magen er like stor som de som er over en mnd lengre på vei.Blir spennende på UL.kanskje det er tvillinger.

Skrevet

forrige uke, uke 23, så spratt plutselig magen ut - og vips så så jeg gravid ut, i stedet for å bare se oppblåst ut. hehe:P

Skrevet

Dette er sv skap nr 2 og nå i uke 21 kom magen plutselig, over natten...

Skrevet

Med nr 1 rundt 5-6 mnd, men med resten har jeg begynt tidligere og tidligere...

Skrevet

i uke 27/28 kom min mage:)

gla den ikke kom før, egentlig.. er dritlei å føler meg kjeitete nå i uke 32...

men skal nok holde ut 8 uker til:)

Skrevet

Er litt forskjellig. Med nr 1 kom den ganske sent. Hadde sterke magemuskler som holdt lenge inne. Fordel, for magen var nesten borte noen få uker etter fødsel :-) Vanlige bukser til 7.mnd. Nr 2 måtte jeg inn i mammabukser fra uke 10! OG magen så gravid ut i mange mnd etter fødsel... :-( Og nå med nr 3 er jeg i uke 19 og de som ikke vet at jeg er gravid kan fort tro at det bare er litt mage. Ikke noe problem med vanlige klær enda. Rart det skal være så forskjell. Er bare 14 mnd siden forrige fødsel, så skulle tro jeg ville vært større.

Skrevet

Med lillemor hadde jeg en fin liten kul i uke 18 :) Nå er jeg i uke 17 og kulen begynner å titte frem nå, men siden jeg er så oppblåst ser jeg ut som om jeg skulle være i uke 21 ;)

Skrevet

jeg er 17 uker på vei, og magen min spratt plutselig ut for noen dager siden! Har fått en markant kul, og nå vokser jeg som bare juling :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...