Gå til innhold

Er det dumt å prute på en leilighet til leie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som ar gjort det? eller er det uvanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det, sa at jeg hadde en billigere leilighet på hånden, og fikk "avslag" på 700,- i mnd. Jeg visste at leiligheten hadde stått tom i nesten ett år og at det var liten sjanse for å få den leid ut til noen andre siden det er på en liten plass med få tilflyttere. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok ikke gjort det;)

Skrevet

hehe ok:D Da var du jo heldig:D

Det har seg slik at jeg bor i en blokk med 2 etasjer, (de nede er litt mindre en de over)

Jeg bor i den minste, og nå ser jeg at de skal leie ut en i 2 etasje som de ikke har fått solgt(den har stått til salgs en god stund nå,) og de skal ha 8000

Jeg leier av min mor som har kjøpt den og jeg betaler 6000.

Jeg har veldig lyst å flytte opp da den er litt større, men siden jeg bare har overgansstønad som inntekt så er 8000 vedlig mye.

7000 skulle jeg klart men 8000 blir for mye.

Hva synest dere? Er det teit om jeg spør om jeg kan leige den for 7000?

Skrevet

Skal sies at dette også er på en liten plass ute på landet:) hehe

Skrevet

Du kan jo høre om de har fått noen som er interessert i å leie og har de ikke det så sier du at du er det og tilbyr dem 7000,- i leie. Jeg vil tro at de vil være interessert i å leie den ut for litt mindre enn å la den stå tom.

Kan uansett ikke skade å spørre;)

Lykke til!

Skrevet

går vel an og spørre litt sånn uformelt på en måte. det som kan skje er at de sier nei..

Skrevet

Var litt usikker på hvordan jeg skulle si det men nå har jo du gitt meg en fin måte:)

Tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...