Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 For oss voksene er det jo 37,5 som er det " normale" kan jo selvfølgelig variere. Hva er det for småbarn?? 1-2 år?
Gjest ->>- Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Jeg er uenig i at 37,5 er normalen for voksne mennesker, og tviler på det finnes noen standard for småbarn heller selv om man gjerne sier den er litt høyere enn hos voksne (noen leger mener barn ikke har feber før ved passerte 38,5).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå