Gå til innhold

HJELP!! Ballbasseng!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattern vår blir ett år snart og jeg har visst lenge hva hun skal få til dagen sin.. ballbasseng til å ha på rommet sitt.. tenkte å fylle et plaskebasseng med sånne småballbassengballer... hun elsker nemlig det!! I lekebutikkene rundt omkring i Oslo har jeg sett at de har solgt sånne baller flere steder, men nå er det plutselig ingen butikker som har det!! Og det er krise, vi må ha det til onsdag, eller senest lørdag! What to do?? ER det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike baller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har akkurat kjøpt inn sånt ballbasseng til barnehagen jeg jobber i og da var d kun 3 ballposer igjen( vi hadde 5 fra før) dette er da til et mellom stort basseng. plass til 5 barn og sitte oppi. da trenger du kanskje 7 ballsekker. ihvertfall 6.

hvis jge var deg ville jeg ringt på toys`rus og andre lekerbutikker og hørt og bedd dem legge av! RING OG FORHØR DEG!

men som sakt så var d tomt etter vi var der så d kan nok bli vanskelig.

men lykke til!!! ps: d er drit gøy og populært ihvertfall:)

Skrevet

Jeg har alltid sett de har mye på Toys'r'us.

Men da jeg kjøpte og fylte et vanlig oppblåsbart basseng med det tok det ca ett døgn før det var hull på det :o)

Så jeg hadde kjøpt et basseng som ikke skal blåses opp eller et som er laget for formålet.

Skrevet

TUsen takk! Toys r us er den eneste butikken jeg ikke har vært innom...da skal jeg ringe dit på madag!! :) Håper de har noe igjen, klarer ikke tenke ut noe annet hun vil like så godt som dette! :)

Takk for tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...