Gjest Skrevet 12. september 2009 #26 Skrevet 12. september 2009 Har ikke prata mye siden forresten, merkelig med det:p
Snakkelittmeddeg Skrevet 13. september 2009 #27 Skrevet 13. september 2009 haha var ikke så smart om du ville ha mer nei Meeen, om det var bare en plastpose innom så er det gjerne like greit hihi
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #28 Skrevet 13. september 2009 Det man skriver på nå er faktisk et tastatur, som på en eller annen måte er kobliet til en datamaskin, som opprinnelig ble laget for å behandle data. Forøvrig sier man gjerne PC eller Mac om en datamaskin idag, etter hvem som har operativ systemet i datamaskinen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #29 Skrevet 13. september 2009 Eksen min hadde nok ikke mer en 13 cm kan jeg tenke meg. Min nåværende kan jeg tenke meg har ca 20 cm. Det er jo fordeler og ulemper med begge deler. Jeg kan feks ikke ha analsex med min nåværende, han er for stor. Når jeg er øm så er det ikke alltid like godt å ha sex med min samboer pga størrelsen. Men når det er sagt så er det ingen orgasmer som er så deilige og lette å få som med min samboer. Er nok spesielt tykkelsen kan jeg tenke meg som gjør at han treffer meg på G-punktet på en måte min forrige ikke hadde mulighet til uten å bruke fingrene. Synes det er superdeilig å kunne få orgasme med pikken inni meg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #30 Skrevet 13. september 2009 jeg tenker at det e rjo nesten ett fett om den er 15 eller 25 cm, så lenge den ikke er tynn! hva er vitsen med en lang tynn en? målte for noen år siden og da var mannen 18 cm. perfekt lengde for meg, er ikke så deilig å bli støtpult. men det er den ekstra omkretsen som jeg er ute etter, og fornøyd med
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #31 Skrevet 13. september 2009 Unnskyld, men hvis du kunne velge mellom en laaang, TYNN penis eller en kooort, TJUKK penis, hva ville du valgt? Ville du valgt å ikke kjenne noe i sidene men heller kjenne han støtte i toppen eller kjenne han fylle hele vaginan din, samme om han nådde toppen eller ikke? HIHIHI:)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #32 Skrevet 13. september 2009 Jeg har faktisk hadd sex med en fyr en gang som hadde så liten pikk at jeg bare kunne bruke to finger for å holde den. Det var sykt lite vits i å ha sex med han. Merket nesten ingen ting og det var bare så vidt han var innenfor. Tre støt og så kom han, andre veninner har fortalt at de som de har hatt sex med som har små pikker også har kommet veeldig fort. I ettertid hvis jeg møtte noen med noe så smått gadd jeg ikke. Jeg har bare hatt kjærester med store. Jeg tenner ikke på små og kan ikke tenke meg å være sammen med noen jeg nesten ikke kan merke inni meg. Ja, jeg vet det er mer til sex enn penetrering, men penetrering er en viktig del av sexen for meg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #33 Skrevet 13. september 2009 Det høres jo ut som endel av dere vil slite med å finne dere noen å sex med da dere kun skal ha store køller. Snitter i Norden er som sagt 13 cm. Så regner dere det som lite så sliter dere.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #34 Skrevet 13. september 2009 Prøv og feil vettu. Man må prøvekjøre godsakene før man lover evig troskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå