mirredutt Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Den kommer i allefall høyt opp på lista over kjoler jeg skal prøve:) http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=bianca&keywordType=any&page=0&pageSize=15&style=A3209
It's all about me Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Til å være Maggie Sottero var den veldig fin.
Gjest Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Den ble kanskje litt "mye" til at jeg hadde valgt den til meg selv, men du kommer nok til å se alldeles nydelig ut på vei opp gulvet. (Ikke alle kjoler som passer til alle sorter damer ;-)) Synes det var litt mye på brystet og litt mye skjørt, men et veldig fint snitt og jeg liker veldig godt slik snøring på ryggen. Definitivt av den fine sorten kjoler :-)
Gjest yrild Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Nydelig :-) Selv er jeg skikkelig Lilly-fan...litt enklere og ikke fullt så romantisk kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå