Gå til innhold

Tror jeg har funnet brudekjolen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til å være Maggie Sottero var den veldig fin.

Skrevet

Den ble kanskje litt "mye" til at jeg hadde valgt den til meg selv, men du kommer nok til å se alldeles nydelig ut på vei opp gulvet. (Ikke alle kjoler som passer til alle sorter damer ;-))

Synes det var litt mye på brystet og litt mye skjørt, men et veldig fint snitt og jeg liker veldig godt slik snøring på ryggen.

Definitivt av den fine sorten kjoler :-)

Skrevet

Nydelig :-) Selv er jeg skikkelig Lilly-fan...litt enklere og ikke fullt så romantisk kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...