Gå til innhold

en drøm å legge etter barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 10 mnd er utrolig enkel å ha med å gjøre. Det eneste vi har slitt litt med er å få henne til å roe seg ned så hun kan sove. Om kvelden har det gått forsåvidt greit å legge henne. Men på dagtid, klin umulig. Hun bare reiser seg opp igjen fra sengen og står å roper på oss (ikke grining, men småbabling)

Vi har liksom måtte ta henne i armene og bysse henne til hun blir heeelt døsig for så å legge henne ned. Og å sove ute i vogn har hun ikke klart siden hun var helt liten. Jeg har trillet og trillet men hun sovner bare ikke i vogn.

Så da hun skulle begynne i barnehagen nå så var det jo en ting jeg var bekymret for, og det var dette med sovingen. Så ikke for meg at de hadde tid til å bysse og bysse, og de sover jo også ute i vogn helst.. og det lurte jeg da også på hvordan skulle gå!

Så de første dagene i barnehagen spurte jeg da hvordan det hadde gått med soving.. fortalte om hva vi slet litt med. Men neida, hun hadde sovet etter 2 min i vognen hun. Ingen problem...

Og nå når jeg legger henne i vognen hjemme så sovner hun. Og på dagtid sovner hun også mye fortere når vi legger henne i sengen. Trenger ikke bysse i 20 min liksom for å roe henne....

Hva tror dere de har gjort i barnehagen ? ? Hehe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke det er større tryllekunst enn at de aktiviserer barnet mer

Skrevet

10 mnd gammel og i barnehage? Skjønner ikke hva enkelte skal med barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...