Gå til innhold

Begynner å grine snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt konstant og er 5 min i mellom, var på sykehuset i natt hadde 2-3cm åpning! Men riene ga seg og har hatt de i hele dag som regel med 5 min mellomrom men hender at det er lenger og!

Akkurat som jeg blir stående på ett stadie med PAIN hele tiden det blir ikke værre! Selvom jeg syntes de er utrolig vonde nå!

Ringte å hørte med føden om de kanskje kunne ta vannet eller hjelpe meg med å få riene værre for er så slitsomt å gå sånn som dette.

Men ikke på en kveld i helgen svarte hun!

Er totalt utslitt og redd keg ikke har krefter når de virkelige værste riene kommer..

Har litt blodig slim også!

Noen forslag?

Orker ikke dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må bare prøve å ha sex, er helt overbevist om at det fikk vannet mitt til å gå to min etterpå sist..

Skrevet

d er nok masrier du har som ikke er effektive nok. Prøv å slapp av, ta deg et bad med lavendel olje som har beroligende effekt og kan stimulere til å sette i gang.. noen sier også at ett glass rødvin kan hjelpe like godt som at du får sovetabletter eller smertestillende i en slik situasjon på sykehuset. legg deg ned og hvil etter en god spasertur. iallefall: hvil mest mulig, spar på kreftende og tenk: D ER i gang nu og snart er det over og du kommer garantert til å gå over snart i mer effektiv fase hvor du trenger dine krefter og energi til å fullføre et vidunder: føde et barn til verden ;-) lykke til

Skrevet

Takk=)

Går å legger meg nå.

er helt utslitt,håper jeg sovner tross smertene..Og våkner med mer effektive rier!

Har hatt sex engang idag får å prøve å få de til å bli effektive,men funka ikke.. Så tviler på jeg orker en runde til nå som jeg er så sliten..

Håper det skjer noe inatt:)

Skrevet

skjønner at du er sliten altså.det er jo så typisk at du får beskjed om noe slik,blir litt irritert når jeg hører slik.virker ikke som alle er på jobb for å hjelpe,og det er utrolig frustrerende.

du får bare prøve å slappe av som best mulig,samle krefter.er nok ikke så lenge til før det kommer igang noen ordentlige rier som får litt fortgang på ting ;)

går rundt med slike vondt greier selv nå,og det er ikke noe moro når det ikke skjer noe mer.man blir bare sliten og dårlig form av det.har ikke fått noen blødninger ennå da,men håper på at det skjer noe snart for oss begge to :) har foresten termin på mandag. tvi tvi,jeg krysser fingrene for deg

Skrevet

Takk for det stine!:)

Har minimalt med blod på pairet idag å..

Har sover i heeele natt uten vondt og det har vært nydelig!

Men så starta de med engang jeg våkna så nå er det på han igjen!

Tvitvi ja:)

Masse lykke til til deg også krysser jeg også fingre så er vi nok straks igang skal du se:)

Er jo lov å håpe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...