Gå til innhold

hjelp meg!!! nei å nei å nei. oppdatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

først vil jeg takke alle som gav meg så flotte råd. uten deres "det må du" vilje hadde jeg ikke turt noenting av det som jeg nå har gjort de siste dagene!!!!

anmeldt voldtekten, fikk se på bilder og kjente han igjen, han var en kjenning av politet!!!! så håper han får sin straff!!!!

vært hos legen.. skal ta abort torsdag om 2 uker!!!!!

min kjære mann har vært sååå støttende og han har bestilt lang weekend tur til oss uka etter aborten så vi kan legge dette bak oss og se fremover

vært noen tøffe dager og ser bare fram til vi sitter på flyet til roma for og pleie kjærliheten.

ps fått time hos psykolog også, for å snakke om voldtekten og aborten

tusen takk for kloke ord, dere hjalp meg sååå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært sterk og modig! Klapp på skuldra til deg :-)

Skrevet

Godt å høre og jeg synes du er tøff!

Ønsker deg lykke til og alt godt:)!

mvh. Vinterflickan

Skrevet

tusen takk :)

blir rørt av omtanken!!

Skrevet

Oj..hva har skjedd??

Høres iallefall som om du har gjort det rette..

Håper du kommer best mulig ut av dette..Klem til deg!

Skrevet

hei, jeg ble voldtatt på nach... og i sjokk og redsel bestemte jeg meg for å bare prøve å glemme det...og sa ikke et ord til noen

6 uker etterpå testet jeg pos på graviditettest...

min mann og jeg prøver å få nr 2..så var rimelig ødelagt.

elt umulig om hvem som var faren, min søte snille mann?? eller det stygge menneske som voldtok meg???

han var utenlands også så hadde jo sett fort vem som var far!!!

skrev ut hit at jeg ville ta abort uten at noen viste noe og glemme alt etterpå

men de flotte jentene her inne, overtalte meg til å fortelle alt til min mann og anmelde voldtekten!!

og det har jeg nå gjort og det gikk over all forventning.

HI

Skrevet

det vil jeg si er ei tøff dame:-)

stå på:-) ønsker dere en god tur,og kos dere masse:-)

Skrevet

Så bra at du fortalte det og at du får hjelp:o) Nå slipper du bære på alt dette alene! Fantastisk mann du har:o) lykketil videre:o)

Skrevet

så bra for deg=)=)

Hva sa mannen din når du fortalte dette da? (om jeg kan spørre)

Skrevet

Kjempebra!! Håper han får sin straff!!

Lykke til videre =)

Skrevet

min mann jobber på nordsjø så jeg måtte ta det over tlf. var lettere synes jeg.. fortalte først at husker du den helga jeg var på fest hos......? ja husket det. fortalte da at jeg hadde vært såååå full og at på nach ble jeg voldtatt og som ikke det var nok var jeg gravid også....

han blei helt stille...leeenge

jeg holdt pusten like lenge trur jeg.

så sa han bare at stakkars deg og hvorfor hadde jeg ikke sagt noe???

ble sint på han som hadde voldtatt meg ( typisk m

vi pratet om vi skulle dna teste barnet osv men det blir for mye for oss begge, så blei vi enige om abort og anmelde voldtekten!!!

og han var såå snill... ringte meg sikkert 10 ganger den kvelden bare for å høre om jeg hadde det greit, var såå stolt av meg osv .. *sukk*for en mann jeg har!!! hi

Skrevet

For en fæl historie, HI..

Mannen din høres ut som en god og snill mann, du er heldig som har han. :-) Jeg skjønner valget ditt ang abort og jeg tror at jeg ville gjort det samme valget selv. Men er det ingen mulighet for å ta en DNA-test før barnet er født?

Skrevet

Det går an å ta dna test før barnet er født ja, ved voldtekt. Men siden du ventet så lenge med å an,elde han, fikk dere tatt dna test av embryoet slik at voldtekten kan bevises?

Synes du har vært utrolig tøft, og så bra at du fortalte det til din mann! Er godt å ha noen som elsker deg til å støtte!

Stor klem til deg!

Skrevet

ja går nok ann å dna teste nå osv men vet dere det orker jeg bare ikke,

vil bare bli ferdig med aborten!!!

når det gjelder bevis så kjente jeg han igjen på bilde hos politet å uten at de sa noe var det tydelig at han har gjort noe liknende før.

de 2 som avhørte meg bare vekslet blikk når jeg sa : det er han.. bombesikker!!!!

fikk også forklart hvor nach var osv, hvem som var der(de jeg husket hvertfall) så kaller de han inn til avhør...

spent på hva som skjer vidre der.

ja er så glad for min mann. :)

takk for alle klemmer.

Skrevet

Syns du er veldig tøff som har anmeldt dette. Voldtekt er en forbrytelse som burde straffes MYE hardere enn de gjør i dag.

Jeg vil på det sterkeste råde deg til å ta dna test av embryoet, det kan sikkert ordnes når det har tatt det ut. Dette vil være ekstra bevis og det er dessverre slik i voldtektsaker at det er vanskelig å få gjerningsmannen dømt. Snakk med din advokat om dette. Vil også si at du har en fantastisk mann som støtter deg gjennom dette. Det virker som du er en sterk person også, dette klarer du!

Stor klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...