Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Litt ekkelt dette, men nesten hver gang blør jeg, men er samtidig veldig sår så jeg tror det er et sår eller noe som ikke gror eller et eller annet. noen som har et råd hva jeg kan gjøre? Gynekologen sa en gang jeg hadde veldig tynn hud i det området. har ikke lyst å gå til legen....
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Kanskje hemorroider? Prøv slik salve for dette (Scheringproct eller noe :-) de har på apoteket uten resept. Ellers må du forsøke å ikke ha hard avføring, for det kan faktisk føre til rifter i tarmen.. Bruk våtservietter når du tørker deg så du blir 100% ren hver gang. "Barnesalven" for såre rumper, Inotyol, kan du jo også prøve ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Hm,kan det være hemorider? Men ved blod og du ikke tror det er hemorider,så må du til legen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 HI her hvordan merker man hemorrider da? Og ja hard mage er et problem men hvordan skal jeg forebygge dette? Føler meg ikke så smart akkurat hehehe
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Om det er hemorider på innsiden så trenger du ikke merke dem i det heletatt utenom blod. På utsiden kjennes de ut som "bobler" rundt åpningen. For å forebygge hard mage må du få i deg fiber og mye veske. Frukt er også bra.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Spis nøtter, linfrø, solsikkekjerner og epler. Drikk masse vann til, så får du fart på sakene. Hvis du fortsetter å blø, må du gå til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå