Gå til innhold

Litt forvirret - hjelp ? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som samboer er såkalte slitere - vi har prøvd å bli gravide i 2,5 år...

for en liten måned siden hadde vi en stor krangel , i hovedsak pga ei venninne av han som hadde sagt jeg var utro mot han... ikke kjenner jeg henne, ikke har jeg pratet med henne eller sett henne før...

og jeg har jo ikke vært utro !!!

nå stoler ikke samboeren min på meg mer,uansett hva jeg sier og gjør... :/

han sniker seg inn på dataen min og mobilen min HVER gang han har anledning , jeg har tatt han i å gjøre det og da sier han bare : jeg skulle bare sjekke klokka el.l... han ligger våken og venter på at jeg skal sovne slik at han kan gå inn på mobilen eller dataen min å kikke... ekkelt!!!

i all min ungdomstid har jeg alltid hatt kompiser og hatt mest kontakt med gutter , og han vet hvem de fleste er og at vi er gode venner. holder ikke noe skjult for han overhodet !!!

jeg har prøvd å snakke med han mange ganger om dette men han avviser det og sier han både elsker meg å stoler på meg... men hva faen? hvorfor gjør han slik da ?

hva skal jeg gjøre ?

jeg må si at følelsene mine for han har bleknet bretaktelig- og jeg tenker mye på å dra fra han... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan jo ikke ha stolt så mye på deg fra før, om det var det eneste som skulle til for at han ikke tror deg, eller sjekker ting.. Han virker desverre ikke helt god.

Er vel ikke annet du kan gjøre enn å snakke med han, og enten få han til å stole på deg, og stole på at det du sier er sant, og lsutte å sjekke alle tingene dine. Man kan ikke leve slik.

Eller så bør du dra fra han.. Er det egentlig vits å fortsette i et forhold der det skal så lite til at han ikke stoler på deg? At han tar det en eller annen venninne (som etter hva jeg leste virket som en bekjent siden du ikke kjenner henne, eller har møtt henne) for sant, og det du sier bare for løgn?!

Skrevet

HI her...

det rare er at vi aldri har hatt problemer med forholdet eller noe tidligere - så skjønner ikke hvorfor dette skal starte nå... jeg flyttet halve norge for å bo med han - og jeg har kanskje ei venninne som jeg går litt sammen med , pga jeg jobber så mye... ikke er jeg ute på livet og har mulighet til å gjøre noe galt , dessuten er det en liten plass og hadde jeg vært utro ville alle fått vite det. jeg vil aldri finne på å være utro - blit kvalm av tanken , men det er ekkelt og ikke bli stolt på... :/

usikker på hva jeg kan gjøre jeg , prøver og prate til han hele tiden men han avfeier meg og sier han elsker meg å vil aldri at jeg skal dra :/

Skrevet

Dra han med deg på samlivsterapi. Dere trenger å snakke uten og krangle, og det kan hjelpe veldig. Men jeg mener også at det må ligge noe mer bak, enn at et ,for deg, fremmed menneske sier at du har vært utro. Viss ikke er han utrolig godtruende.

Skrevet

problemet er vel også at når vi prater om det så krangler vi ikke direkte heller... vi snakker om det men han avfeier meg ganske rolig og sier han stoler på meg og elsker meg osv...

jeg blir snart gal...

så klart elsker jeg han , men jeg greier ikke å være sammen med han vis det skal fortsette slik... ikke vet jeg hva jeg kan si heller for å få han til å stole på meg , da jeg har sagt det meste om hvordan jeg føler det oppi alt...

HI

Skrevet

dytter litt... flere synspunkter/råd ?

Skrevet

Denne venninnen hans må da være en virkelig god venn av han også da, siden han velger å tro på hennes utsagn uten beviser istedet for sin samboer som han elsker...!

Det jeg lurer på er kanskje om det kan hende at denne venninnen hans faktisk ønsker noe mer enn bare vennskap og prøver å skape splid mellom dere.

jeg ville ha satt meg ned og snakket med ham, og forklart ham det at slik som dette orker jeg ikke leve. Vil ikke bli misstenkliggjort hele tiden, og dersom han virkelig er så usikker så kan han heller bare velge å reise. Det er faktisk ikke så lett for deg å bevise at du ikke har vært utro heller. Alle spor på tlf og data kan jo slettes!

men spør ham også om hva slags beviser på hun venninnen har på det hun sier, noe må det jo være siden han stoler blindt på henne!

Huff, Håper det ordner seg for dere, og sannheten kommer frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...