mamsen=) Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Har så lyst å ta med lilltupp ut å gå tur med bæremeisen i dag, noen med forslag om hvor det er fint å gå?
Gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Jeg går ofte rundt mosvannet (bor jo rett ved siden av det vannet hehe) Synes det er koselig å gå der,mate fuglene Er jo og kafe der
mamsen=) Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2009 Ja der har vi gått noen ganger, veldig koselig:) Vi bor rett ved stokkavannet og mater ofte fuglene der også=)
Strawberrywine Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 liker meg godt i sørmarka jeg liksom ullent terreng om en vil, eller sti, og en kan velge lange løyper eller korte benker rundt, og plass til en picknick
mamsen=) Skrevet 12. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2009 Kanskje det ja! Vet barnehagen bruker det området masse.
Pirkeanonym Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Du kan jo kjøre til Sandnes og gå tur i heiene der;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå