venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 har termin 5 okt , begynner bli veldig utolmodig nå . håper bare slipper gå over tiden
chiquetita Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Termin 4, fødeklar i morgen. Men lang ifra fødeklar da mannen min reiser bort en uke fra i morgen av... Har gått over med de to andre, men denne gangen vil jeg ha PÅ TERMIN . Er tung, men føler meg faktisk bedre enn jeg har gjort på lenge. Har vært sykemeldt i en uke og nå er det permisjon så jeg har deilige og rolige dager med to store barn som ikke maser:)
Mor for tredje gang Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Jeg har termin 5. okt. Jeg er skikkelig lei og sliten nå. Var på kontroll hos legen på onsdag, hadde da litt høyt blodtrykk. Må derfor tilbake til uka for å kontrollere det på nytt. Har en følelse på at ting kan skje når som helst. Har to barn fra før, har ikke følt det slik med dem. Med de har jeg gått over termin, så nå er det min tur til å føde før termin.
chiquetita Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Hei mor for tredje gang. Jeg har som sagt også gått over med mine to og håper i det lengste at jeg slipper det nå, men hva er oddsene for det tror du? Jeg håper virkelig at det stemmer det de sier om at tredjemann er en luring!
BarnNr.4 :) Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Har termin den 12 oktober, men føler meg ikke klar jeg Gruer meg skikkelig til fødselen!! Er sikkert fordi det ikke er så lenge siden jeg gjorde det sist.. hehe.. bare litt over 1 1/5 år siden
Lovemelikeyoudo Skrevet 12. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2009 jeg føler meg egentlig ikke klar til fødselen jeg heller, er nesten 4 år siden sist, og minnene sitter friskt i=( men begynner å bli ganske tungt...
Lovemelikeyoudo Skrevet 12. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2009 mor for tredje gang; kan jeg spørre hva blodtrykket ditt lå på?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Termin den 17. oktober her. Er ikke klar for å føde enda, ikke fordi jeg gruer meg, men overtok en leilighet idag og at mannen min ikke kommer før om 15 dager. Så håper Knerten holder seg i magen til vi har iallefall fått mannen min hjem. Skal får gjort masse på leiligheten også innen de 15 dagene. Er førstegangs, så vet ikke hva det vil si å føde, og tror det er like greit Formen min er bra, forutenom BL. Føler meg oppegående, og fikk høre av min nye nabodame idag at jeg så bra ut til å ha bare 5 uker igjen! Jeg stråler og nyyter å være gravid. Skulle bare ønske jeg klarte mer enn det jeg gjør. Går sakte med flyttingen!
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 21. oktober her. Det virker veldig lenge til! Så ja, jeg er ganske drittlei nå...
kajfla Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 termin 10.okt. har ei jente fra før som er 15mnd, så skl bli spennende å få ei lita ei til. forventer å å til termin, så er ikke fødeklar enda med andre ord
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Termin 21.oktober her, og nå begynner alt å bli tungt. Men må vell bare smøre meg med tålmodighet, for er fortsatt noe uker igjen til termin også blir jeg ikke overrasket om jeg går over tiden ettersom jeg gjorde det sist også. Egentlig ingen store plager sånn sett, men magen er vond og tung og jeg sover omtrent ikke om nettene lenger.
Mor for tredje gang Skrevet 13. september 2009 #13 Skrevet 13. september 2009 Hei chiquetita. Jeg prøver å tenke positivt, vil derfor si at oddsen er god for å føde før termin. Jeg gikk 12 dager over med førstemann og 2 dager over med andremann. Velger derfor å tro at jeg føder før denne gangen. Solstråle du spurte hva blodtrykket mitt var på. Det var 135/80, så det er ikke kjempe høyt.
Lille-Pernille Skrevet 14. september 2009 #14 Skrevet 14. september 2009 Termin 22 oktober. Førstegangs. Småplager som vond rygg og minimalt med søvn, men stortrives med å ha han der inne! Ikke noe hast med å få ham ut, synes nesten det virker litt skremmende...
froeken Skrevet 14. september 2009 #15 Skrevet 14. september 2009 TErmin 16/10 og er sykemeldt pga søvnmangel og tretthet. Begynnende sv. diabetes, men ellers alt bra. MErker at jeg er lei av å være trett og at det går utover storebror på 3 år. Er også lei av underlivsplager og at jeg ikke har lyst på noe mat. HAdde det akkurat likedan i første svangerskap... Fødte tre dager over termin sist, har en følelse på litt før termin denne gang
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. september 2009 #16 Skrevet 14. september 2009 har termin 4 oktober og har startet permisjonen i dag. Dette er nr 2 og jeg føler meg ikke klar i det hele tatt. Vi er på leilighetsjakt og fortsatt ikke funnet noe....det begynner å haste!!! Sånn formessig sliter jeg med vondt i bekkenet og har vært sykemeldt mye (pga det og mamman min døde), vondt i ryggen, halsbrann til tusen og generelt sliten og langt nede (bearbeider mammas død veldig nå). Så jeg er rett og slett ikke mentalt klar! Håper han ikke kommer før termin da det ikke er så enkelt med barnavakt til førstemann heller. Så for meg passer det best om han kommer søndag 4 eller mandag 4 oktober. Det er jo fullmåne så lov å håpe. Førstemann kom på fullmåne
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. september 2009 #18 Skrevet 14. september 2009 Termin 22 oktober, men hadde vært kjekt om han kom 10.10, da har samboeren min bursdag=)
Mammaioktober Skrevet 14. september 2009 #19 Skrevet 14. september 2009 Har menstermin 19 oktober, og ultralyd 27 oktober (!) :c/ Så hun kan vel komme når som helst tenker jeg. For min del kan ungen godt være der inne til november. Jeg er iiiiikkke klar! Er førstegangsfødende også. Gruer meg en del til fødselen, skal snart på fødselssamtale hos jordmor. Vi har ikke sykehus her hvor jeg bor, kun et "helsesenter". Det vil si, ingen kirurger, ingen epidural, ingen gynekologer, ingen blodoverføring, ingen barneleger.. U name it. Så jeg har valget mellom å føde her, eller ligge i sykebil i 4 timer med rier. Yeeii... Ikke helt overbegeistret over situasjonen sånnsett. Har ikke hatt noe spesielt tungt svangerskap, og jobber enda (ikke 100%). Begynner å kjenne på bekkenløsning på (framme ved symfysen). Det er plagsomt. Og jeg stivner skikkelig der på kveldene. Tror magen har sunket også, det sier folk til meg at de kan se. Jeg føler det er lettere å puste, mindre sure oppstøt, og mer dogåing =) Så jeg sitter her og strikker jeg da
Happy2BeMumTo3 Skrevet 15. september 2009 #20 Skrevet 15. september 2009 Termin 3.okt her ! Er meget lei... er super urolig ikroppen vær enste natt og drømmer bare om å få tilbake kroppen min . Vil så gjerne ha lille prinsen ut nå!!! Skal opp om noen få timer med en 3 åring som det er bånn gass i :-) Vurderer lakserolje... men burde vel ikke :/
Oktober-barn Skrevet 15. september 2009 #21 Skrevet 15. september 2009 Termin 15 okt, men har bursdag selv den 10, kanskje jeg får han ut på min dag=) Hehe,føler det er liten sjans for det. I min familie er det vanlig å gå over tiden så jeg har forberedt meg på det. Vet ikke om det er arveligt, men føler det er bedre å være forberedt på det, slik at jeg heller kan blir positivt overrasket hvis jeg får før. Formen min er kjempe god. Litt vondt i ryggen til tider, men føler jeg ikke kan klage. Ellers så tenker jeg ingenting på fødselen, føler det er så fjernt enda. Men gleder meg til å se prinsen=)
Gjest Skrevet 16. september 2009 #22 Skrevet 16. september 2009 Termin 23 oktober her. Formen er grei, bare sliten i rygg og mage. Har vært permitert fra jobb siden juni, så jeg styrer dagene mine selv. Har ikke gruet meg det grann til fødselen før nå. Har fått konstantert at jenta mi sitter i seteleie, og har gjort det lenge. Så derfor har jeg lest mye om setefødsler og ks, og har begynnt å grue meg veldig til en evt. fødsel. Tror jeg ønsker ks hvis jeg kan får det. Da har jeg jenta mi om 3uker Men det er ikke derfor jeg ønsker ks, jeg syntest det virker så utrolig skummelt med en setefødsel...og tenker altfor mye på hva som kan skje osv..
MathildeC Skrevet 16. september 2009 #23 Skrevet 16. september 2009 Jeg har termin 13 oktober, men har hatt fri fra jobben siden 1. september. Jeg storkoser meg, dagene flyr med shopping, kafe, stulling og stelling hjemme. Har ingen spesielle plager, litt stiv i ryggen og litt dårlig søvn - kan absolutt ikke klage. Men nå kjenner jeg at jeg snart har fått dosen min med kos og er klar for å hilse på det nye familiemedlemmet! Sist fikk jeg fem dager før termin, håper det blir noenlunde likt denne gangen, evt til termin. Ikke over.. Blir spennende å se hvor mange av oss som nedkommer med fullmånen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå