Gå til innhold

Lurer på om noe er på gang...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er så vanskelig å vite. Begynte inatt i 1-tiden med at babyen ble uvanlig livlig. Sparket noe helt sinnssykt, var så vondt at jeg måtte bare gå og legge meg på siden, så jeg iallefall kunne ta imot sparkene på en side. Hun sparket på begge sider samtidig, virket nesten som hun tok svømmetak nedover, og hver gang det skjedde så fikk jeg kjempevondt i symfysen, sånne korte vonde stikk. Det kjentes ut som hun prøvde å bore seg ut selv. Men hadde ikke rier eller noe. Det dabbet av da hun sovnet i 4-tiden. Kl 7 gikk jeg på do og da merket jeg bittelitt blod på papiret. Har ikke kommet mere siden, men kanskje det var en sånn tegningsblødning? Vondtene begynte på igjen i 7-tiden, og siden kl 10.30 har jeg hatt noen 40 sekunders smerter samtidig med at magen trekker seg sammen og presser ned. Er ikke sånn veldig vondt, men ubehagelig nok til at jeg stopper opp, og til at jeg tar tiden på de. Kommer ca hvert 15-10 minutt.

Så da får vi bare vente og se... Ikke godt å si hva dette er for noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende kirsty

ja dette kan absolutt bety at noe er på gang.

Jeg har også tegningsblødninger siden i natt.

Du får sitte med klokken.

Det trenger ikke å være hinnsides vondt i begynnelsen med rier

Men skjønner hvis du får forhåpninger, håper de blir innfridd.

Jeg her selv bestilt fødsel i dag eller i natt, Ja sånn må det bare bli :o)

lykke til

hilsen tone

Skrevet

Spennende med tegningsblødninger da Tone :-) Selv hadde jeg bare bittelitt blod, 1 gang... Og disse ondtene jeg tar tiden på vil bare ikke bli mer intense. Men de har heller ikke dabbet av. Jeg har også bestilt fødsel inatt, så kanskje vi føder samtidig da :-) Jeg MÅ føde før mandag ellers får jeg ikke komme på Storken.

Skrevet

Nå kom det enda mere blod, blandet med slim. Så da er det tegningsblødning ja Fremdeles ikke regelmessige ondter, kommer med 7-18 minutters intervaller...

Skrevet

Å, så heldig du er! Nå er det din tur, det blir helt sikkert baby i natt!! lykke til :D Jeg vil oooog føde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...