Gå til innhold

vekt

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye la du på deg i 1.trimester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 10 nå. Har ikke gått opp enda.

Men med forigemann gikk jeg opp 3 kg 1.trimester.

Skrevet

Nesten 20 kg i første tri og 22 kg i andre tri..tredje tri gikk jeg glipp av.

Skrevet

10 kg tror jeg, var vel det trimesteret jeg la på meg mest:(

Skrevet

Ned 5 kilo i første trimester og opp 10 kg i andre og 10 i tredje trimester...men mest vann i tredje trimester da.

Skrevet

Bare lettvektere hele gjengen! Ingen andre som har gått opp 40-50 kg?

Skrevet

Det var vel det trimesteret jeg la på meg mest. 2-3 kg. kanskje.. Har tilsammen gått opp 4-5 kg og er i uke 38.

Skrevet

Da har du jo ikke gått opp det som er anbefalt engang.. For å sammenligne, jeg går opp 3 kg når jeg har mensen!

Skrevet

Vel, det er ikke noe jeg kan noe for, men jenta i magen har det toppers og det er det viktigste. blir ikke så mye jobb med å komme i normalvekt heller regner jeg med :P

Skrevet

Vel, det var det ikke for meg som gikk opp 42 kg på to trimestere heller..rant av på 5 uker.. ikke noe bra det heller, men det er vel ikke det som gjelder akkurat, hvor fort man komme i normalvekt.. Som du sier, at barnet i magen har det godt.

Skrevet

1 trimesteret gikk jeg ned 5

2 trimester opp 15

3 trimester opp 5

så gikk opp 20 kg tilsammen...

alt var borte kort tid etterpå =)

ikke tenk så mye på vekten, du er gravid.. kos deg <3

gratulerer og lykke til <3

Skrevet

Til anonym 16:43: Skal du ikke kommentere alle de som har gått opp MER enn anbefalt? De begår vel samme feil i dine øyne!

Skrevet

Jeg gikk selv opp mange og tredve kg som var mest vann, vannet er ikke så lett å styre selv. Tror ikke det er mange som SPISER seg opp over 30 kg.

For de fleste er det enkelt å gå opp rundt 10 kg på 40 uker, så lenge man ikke har hyperemesis eller er veldig dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...