Lovemelikeyoudo Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 penger, enkelt og greit. Det er det ungdommene vil ha (som regel ihvertfall)
mamsen=) Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Jeg kjøpte nettopp det! Vi var ikke i selve konfirmasjonen så måtte sende gaven, og da venta jeg litt for å høre hva han fikk først. Han hadde fått KUN penger, så da kjøpte jeg en tommelring, helt enkel og veldig fin. Må jo være litt kjedelig å bare få penger også tenkte jeg da..
Blå + en i magen Skrevet 12. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2009 Takk for tips! Han ønsket seg kun penger. Men nå har jeg altså kjøpt en veldig god barbermaskin + tommelring. Hmmm, får gå, det kan byttes...
It's all about me Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Synes det er altfor mye pengemas i forbindelse med konfirmasjon, så jeg synes det var kjempebra at du heller kjøpte en gave du har lyst til å gi.
Blå + en i magen Skrevet 12. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2009 Godt å høre at ikke alle gir penger:) Jeg har aldri gitt pengegave før jeg faktisk, føler alltid at jeg må finne på en gave jeg synes passer. Vi får se i morgen, vurderte å kjøpe eget fotokamera også, men ga bort tipset til broren min. Så da får vi se i morgen, om konfirmanten blir skuffa eller glad, hehe;) Pengene han får vil han bruke på å spare til bil, kjøpe ny PC skjerm (han vil ha to) og kjøpe ny ipod nano. Bil tror jeg egentlig ikke han gidder å spare til, og penger til PC skjerm og ipod vet jeg han får nok til uansett... Blir nok bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå