Januar-nurk Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Hva synes dere lillebror kan hete??
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Lukas og Emilio Lukas og Herman Lukas og Simen Lukas og Matheo
indigomamma Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 mine to heter isaac og lucas da:) syns det passer knall
Januar-nurk Skrevet 13. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2009 Isak er fint, men har en vennine som har en gutt som heter det og da er det ikke aktuellt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå