Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 jeg har lyst å gi mannen min en skikkeig intim massasje ? Men har ikke gjort dette før. Noen som kan tipse meg :-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Bruk masse olje!!! Kan nesten ikke bli for mye olje når en skal gi intim massasje! Og bruk tid på hver bevegelse du gjør, altså ikke endre bevegelse og rytme hele tiden men bruk mange repetisjoner slik at mannen får tid til å nyte hver bevegelse før du går videre. Du kan variere med å "dra" penisen både oppover og nedover, men jeg har funnet ut at det beste er å ikke gjøre "runkebevegelser" under massasjen men ta en retning av gangen med gjentatte repetisjoner. Bruk også masse tid på selve penishode. Husk olje!! Masser med håndflaten oppå selve penishode. Det er veldig følsomt for mannen så bruk kun lette bevegelser. Du kan også massere i "hakket" der selve penishodet begynner om du skjønner hva jeg mener. Og for all del, ikke glem pungen når du holder på med masseringen! Hvordan og hvor mannen syns det er best er sikkert individuellt så du får lytte til mannen når du holder på så finner du ut hvor hans mest følsomme punkter er og hvor hardt du skal gjøre det. Så mine "grunntips" er: Olje, gjenntatte bevegelser, god tid og lytt til mannen! Lykke til ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Takk.... Dette skal jeg jaggu meg prøve :-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Og for all del: ikke glem rumpa. Og innsiden av lårene! Nesten bedre enn pikken. Selve pikkhodet skal man være veldig forsiktig med. Ekstremt følsomt sted. Brå bevegelser må unngås.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Hei, jeg skulle gjerne også ville gi mannen intim massasje... lurer på at par ting a) Begynner man forran eller bak Hva ligger han på, når man klisser med olje? c) Hvilken olje anbefaller dere og hvor får jeg kjøpt den Bruker dere musikk, lys o.l.? På forhånd takk... fra en som skal begynne å ta mere vare på mannen sin.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Kondomeriet har et fantastisk lys som blir til massasjeolje, veldig deilig å få smurt på varm olje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå