mum&boyz Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Så sitter jeg her da og lurer på hva jeg vil bli når jeg blir stor(større).... og hvilke jobber jeg kan søke på nå! Er alene så jeg kan ikke ha skift jobb... men hvilke jobber står igjen da?? barnehage/skole? er det eneste? need some help..
flypapir Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 De fleste kontor jobber har vel "vanlig" arbeidstid? Ettersom du er alene vil du kanskje følge skoleruta og da er absolutt skole et alternativ. Jeg er selv utdannet sosionom og har jobbet en periode i skole. Veldig deilig å slippe å bekymre seg for om man får fri i ferier... Finnes et hav av muligheter, gjelder bare å komme på dem...
juhuuuu Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Kontorjobb, gjerne med flexitid er veldig greit for aleneforsørgere. Du kian f.eks. ta kurs innen dokumentkontroll - det er det ofte behov for i ulike bedrifter. Her er et eks på sånt kurs: http://www.fubergen.no/kurs.asp?avd=110&kurs=57223〈=1&kursnavn=Teknisk+dokumentkontroll+kurs+DAG Koster litt, men hvis du tror det er noe du kunne trives med vil jeg tro det er en god investering. Sjekke også om det er bedrifter rundt der du bor som har behov for dokumentkontrollere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå