kamillaen Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Våknet av kjempe tak i magen..Det fortsatte med 5 min mellomrom, dro inn på sykehuset etter 2 timer. Lå der i 3 timer med rier og utrolig vondt.Men plutselig stoppet de mer og mer opp:( Er så sliten og lei av disse tulle riene! Har 2-3 cm åpning! Men bl sendt hjem igjen..Er møkk lei,ikke å gå gravid , men disse riene som lurer meg. Og at jeg må ha vondt over lengre tid istede for å bare bli ferdig når riene var så godt igang! Hvordan kan de bare gi seg?? Er andregangs. men søren ta altså! Er det no jeg kan gjøre for at jeg skal slippe bli lurt igjen..For å holde riene der når de kommer så de ikke forsvinner igjen.. Det er veldig ubehagelig og ikke minst VONDT! Noen tips? Vær så snill? Helt desperat jeg nå!
h.hippo Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Uff, så kjedelig! Jeg hadde en maken opplevelse, og overnattet på sykehuset natt til onsdag.. Blir liksom litt småfrustrert når det ikke skjer noe mer.. Også føler jeg meg så teit, selv om jordmor mente at det var helt riktig å komme inn. Men det er vel ikke stort vi kan gjøre, er det vel?? Snart kommer bebis ut, og kanskje alt dette tullet på forhånd gjør at vi er ekstra klare da??
kamillaen Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2009 uff ja en føler seg jo litt dum,.. men håpe som du sier at vi er ekstra klare;) Lykke til da!
h.hippo Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Vi krysser fingrene for det!! Lykke til, du også!
Duddlidu Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Jeg hadde det sånn med førstemann. 2 netter med rier og vondt... brukte natta til å se på tv og sove de få minuttene mellom. Når dagen kom ble de nesten borte... så kom kvelden og riene tilbake.. gjennom hele natta... TIdlig morgen etter den 2 natta dro vi til sykehuset. RIene var tilstede men ikke særlig effektive. Husker jormor tok vannet utpå formiddagen og det satt skikkelig fart på sakene. Knøttet kom utpå ettermiddagen en gang. Det kan ta skikkelig med tid, prøv å slapp av så godt det går, selv om det er vondt og slitsomt. Man trenger det lille overskuddet man kan få.
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Jeg hadde det sånn forrige svangerskap. Våkna på natta av rier som var regelmessige og vonde og dette kunne vare i flere timer. De første gangene pakket jeg ferdig sykehusbag, var like ved å dra til sykehuset, men så gav det seg... Veldig kjipt!!! Og ikke hjalp det heller, fødselen endte med igangsetting på overtid og hastekeisersnitt likevel... Men venninna mi opplevde det samme med de tulleriene og hun hadde en drømmefødsel bare noen dager etterpå. Så kroppen er vel umulig å påvirke dessverre... Men krysser fingrene for deg!! Lykke til:-)
happyfamily Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Ta deg et varmt bad neste gang du får rier. Da vil de enten ta seg opp hvis det er ekte rier, eller avta hvis det er maserier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå