Lene~mor til tre Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Vi skal snart ut på tur å ha med oss grill og grille pølser Ikveld blir det taco.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Aner ikke hva vi skal ha til mat i kveld. Får se om vi finner noe som frister når jeg skal avgårde på butikken.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Har rester av lasagne som vi tar før leggetid ikveld =)
lÅktiHaUDe Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Har så mye rester i kjøleskapet, så lager en pizzabunn og hiver på litt pølser o.l på ene halvdelen til barna og biffkjøtt og litt anna til meg og min kjære på andre delen ) en reste pizza med andre ord hehe
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 vi spiste fårikål hos svigers, og ble så mett at jeg trillet hjem igjen... det er absolutt det beste jeg vet....selv om jeg egentlig burde holde meg langt unna lammekjøtt..hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå